ارزش بازار دلار بایننس (BUSD)، به بیش از ۱۰ میلیارد دلار رسید!

گزارش اختصاصی کوین‌گراف: امروز برای اولین بار ارز BUSD، با ارزش بیش از ده میلیارد دلار، موفق شد به رتبه دهم مارکت کپ (حجم بازار) دست پیدا کند. این توکن که استیبل کوین اختصاصی شبکه بایننس می باشد، به خاطر سرعت انتقال بالا و کارمزد پایین مورد توجه معامله‌گران، به خصوص کاربران صرافی بایننس قرار گرفته است.

در طی ۲ ماه اخیر به خاطر اصلاح شدید قیمت بیت کوین و کاهش حجم بازار، استیبل کوین‌ها افزایش حجم قابل توجه‌ای تجربه کردند. در حال حاضر سه استیبل کوین تتر (با رتبه سوم مارکت کپ)، استیبل کوین USDC (با رتبه هفتم) و BUSD یا همان Binance USD، در رتبه دهم ارز برتر جدول قرار گرفته اند.

نکته جالب توجه در خصوص BUSD این بوده که با توجه به تمام محدودیت‌های اعمال شده برای بایننس در سطح بین المللی، و تحریم این توکن در خیلی از صرافی های بزرگ، این توکن توانسته است با پشتیبانی و قدرت کاربران خود به این جایگاه دست یابد و اختلاف قیمتی خود را با سایر رقبا به شدت کاهش دهد.

استیبل کوین تتر به خاطر همه‌گیری بالا در اکثر صرافی های بین المللی به ستون اصلی جایگاه ورود به دنیای ارزهای دیجیتال تبدیل شده.این توکن در زمان نگارش این مطلب حجم ۶۰ میلیارد دلاری داشته و تقریباً در تمامی صرافی های ایرانی معامله می‌شود.

به نظر شما توکن BUSD، با امکانات و اعتبار شبکه بایننس کوین، می تواند در آینده سهم بیشتری از بازار ایران و جهان را به خود اختصاص دهد و فاصله خود را با رقیب اصلی‌اش، یعنی تتر کمتر کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا