آیا اینترنت کامپیوتر ICP، برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت مناسب است؟

آیا اینترنت کامپیوتر ICP، برای سرمایه‌گذاری بلند‌مدت مناسب است؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از اینوز – اینترنت کامپیوتر در ابتدای ورود خود، تأثیر بزرگی بر بازار رمزارز گذاشت و معاملات خود را با قیمت بیش از ۴۰۰ دلار آغاز کرد.

در تاریخ ۱۰ می، بنیاد DFINITY اینترنت کامپیوتر را «متن‌باز» (Open Soruce) کرد، که طی آن سورس‌کدِ ۳ بخش اصلی آن یعنی replica، node manager و NNS canisters فعال شدند.

این مسئله تاثیر زیادی داشت و ارزش ICP را به ۴۶۰ دلار رساند، که در مقایسه قیمت خوبی برای شروع بود.

با این حال، از آن تاریخ تاکنون، قیمت این توکن کاهش یافته است.

در تاریخ ۹ جولای، DSCVR اعلام کرد که اینترنت کامپیوتر، میزبان اولین رویداد هَکِتان hackathon)) خواهد بود و مهلت ارسال اطلاعات کاربران، از ۲۳ ژوئیه تا ۲۵ ژوئیه خواهد بود.

این رویداد می‌تواند به گردآوری ایده‌ها و محصولات جدید و نوآوری منجر شود، و کاربران بیشتری را علاقمند به استفاده از ICP کند.

Revoult در تاریخ ۱۴ ژوئیه، ICP را به عنوان توکن جدید شبکه‌ی اپلیکیشن ِ۱۵٫۵ میلیون کاربری خود، اعلام کرد. این شرکت توانست ICP را به کاربران بیشتری معرفی کند و از این طریق، حجم معاملات آن را افزایش دهد.

در تاریخ ۱۵ ژوئیه، بنیاد DFINITY با مشارکت ۲۰۰ نفر از بهترین رمزنگارها، مهندسان سیستم و برنامه نویس‌ها، سه گفتمان آکادمیک جدید را به کتابخانه فنی (Technical Library) برای اینترنت کامپیوتر اضافه کرد.

هدف این بنیاد، معرفی بهتر و آموزش بلاکچین، و دلیل ارزشمند بودن آن در اکوسیستم رمزارزها به کاربران بیشتر است.

آیا باید در اینترنت کامپیوتر (ICP) سرمایه‌گذاری کرد؟

در تاریخ ۱۶ ژوئیه قیمت ICP 34 دلار بود. قیمت اولیه ۴۶۰ دلاری آن نشانه‌ای از وجود فضای رشد مناسب  و ارزش این توکن است. برای نگاهی بهتر به روند رشد ICP، روند قیمت ماه ژوئن را تجزیه و تحلیل می‌کنیم.ICP در تاریخ ۳ ژوئن، شاهد بالاترین قیمت خود در ۱۲۶ دلار بود، در حالی که کمترین قیمتش در تاریخ ۲۲ ژوئن، به رقم ۳۴ دلار به ثبت رسید و افت ۷۳ درصدی داشت. از آن زمان تاکنون، قیمت در محدوده ۳۰ تا ۴۰ دلار در نوسان بود.

 

توکن بومی اینترنت کامپیوتر ICP، در ۲۴ ساعت گذشته، شاهد هشت درصد افزایش در حجم معاملات خود بوده است.

بعد از رویداد هَکِتان و با توجه به ویژگیهای این توکن، مانند ماهیت «متن‌باز» این پروژه، پیاده‌سازی Revolut و افزایش technical library، می توان انتظار داشت که شاهد افزایش فشار صعودی بر قیمت، از سوی بنیاد DFINITY خواهیم بود.

این بدان معنی است که افراد زیادی با Internet Computer آشنا خواهند شد و این آشنایی می‌تواند منجر به افزایش تقاضا برای توکن ICP شود.

با این افزایش تقاضا، احتمالاً شاهد افزایش قیمت ICP به ۴۰ دلار، تا پایان ماه ژوئیه خواهیم بود.

منبع: invezz.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا