معرفی سه آلت‌کوین پرهیاهوی روز!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دِنیوز‌کریپتو؛ روند بیت‌کوین توانسته که به الگوی پایه ارزهای دیجیتال مبتنی بر شبکه غیرمتمرکز همتا به همتا تبدیل شود، و همچنین خود را به عنوان استانداردی برای روند سایر ارزهای دیجیتال معرفی کرده است.

علاوه بر این اتر ، کاردانو، ریپل و دیگران، همگی از ابتدای توسعه محبوب شده‌اند. این آلت‌کوین‌ها اکنون به اندازه‌ای رشد کرده‌اند که میلیاردها دلار ارزش دارند، و هرکدام به اندازه‌ای سودآور هستند که می‌توانند یک شرکت یونیکورن مستقل در بازار سهام معمولی باشند.

امروز ما قصد داریم که به سه مورد از رمزارزهای پرطرفدار روز بپردازیم.

رمزارز Orica (Ori):

بازار اوریکا، اولین بازاری است که برای کاربران بیت‌کوین و همچنین برای افرادی که طرفدار خلاقیت و به دنبال هنر متعالی هستند، طراحی شده است.

هزینه‌های پس از فروش اوریکا بسیار ارزان است. فی فروش آثار هنری را حتی می‌توانید بعد از فروش پرداخت کنید. هنرمندان می‌توانند اکانت‌های شبکه‌های اجتماعی خود را از طریق ایمیل به هم متصل کنند تا هنگام ثبت‌نام، به عنوان هنرمند یک نشانه تائید دریافت کنند.

علاوه بر اینها، با استفاده از صندوق سرمایه‌گذاری  Crowdfunding NFT، یک هنرمند می‌تواند محصول خود را حتی پیش از ساختن بفروشد.

طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت اوریکا اکنون ۲٫۶۴ دلار، و حجم معاملات روزانه آن ۲,۶۶۴,۳۷۷ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، اوریکا ۲۰٫۴۷ درصد افزایش یافت.

رمزارز SwissBorg (CHBS):

سوئیس‌برگ با ایجاد فضایی لذت‌بخش، عادلانه و جامعه‌محور، مدیرت پول را دموکراتیک می‌کند. SwissBorg با بیش از ۱۸۰ کارمند، یک نیروی کار مستقر در لوزان سوئیس است، و دارای مجوز کار با ارزهای دیجیتال است، که به آنها امکان می‌دهد تا در سراسر جهان رمزارزها را معامله کنند و خدمات کیف‌پول مجازی ارائه دهند.

محصول پرچمدار این کمپانی، اپلیکیشن SwissBorg App است که به ۴۵۰،۰۰۰ کاربر امکان خریداری، فروش و تجارت دارایی‌های دیجیتالی می‌بخشد و ویژگی‌هایی مانند تجزیه و تحلیل دارایی هوشمند، و آرشیو تحلیلهای پیشین، برای آگاه‌سازی کاربران ارائه می‌دهد.

توکن‌های SwissBorg هسته‌ی اصلی اکوسیستم SwissBorg هستند، که با نرخ رشد ۲٫۷۰۰ درصدی، یکی از بهترین عملکردهای سال ۲۰۲۰ را بین رمزارزها داشته است.

با توجه به اطلاعات CoinMardketCap، قیمت SwissBorg امروز ۰٫۹۴۹,۰۱۳ دلار، با حجم معاملات روزانه ۴,۰۴۶,۰۶۰ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، سوئیس‌برگ ۰٫۳۰ درصد کاهش داشت. سرمایه فعال بازار ۹۴۹,۰۱۳,۱۹۲ دلار است.

رمزارز Syscoin (SYS):

پلتفرم Syscoin، توکن با کارکرد مطمئن و مقیاس‌پذیر، به همراه امنیت سازگار با بیت‌کوین ارائه می‌کند. این پلتفرم در حال حاضر می‌تواند بدون نیاز به نقدینگی شخص یا کمپانی ثالث، با هر سکه اتریوم ERC-20 همکاری کند.

سیستم Syscoin Core، یک پلتفرم استخراج ترکیبی بلاکچین بر پایه SHA-256 است، که منبع انرژی مورد نیاز برای استخراج بیت‌کوین را استخراج می‌کند. همچنین پلتفرم Syscoin به عنوان یک لایه سرویس مقیاس‌پذیر، از یک شبکه گره اصلی استفاده می‌کند، که به صاحبان گره‌های اصلی، فی ارشد بودن آنها را می‌پردازد.

با توجه به داده‌های CoinMarketCap، قیمت Syscoin امروز ۰٫۲۵۸۳۶۴ دلار و حجم معاملات روزانه آن ۲۰،۴۰۱،۷۷۷ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته Syscoin کاهش ۹٫۱۹ درصدی داشت.

منبع: thenewscrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا