رکورد آدرس های حاوی بیش از یک اتر

رکورد آدرس های حاوی بیش تز یک اتر

اختصاصی کوین گراف – به نظر می رسد رالی گاوی گذشته و آغاز روند استیک اتریوم دو، به چیزی بیش از افزایش قیمت این رمزارز ختم شده است. یکی از موارد قابل توجه، ثبت رکورد تاریخی تعداد آدرس های حاوی بیش از یک واحد اتر است.

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از زی‌کریپتو (Zycrypto)، داده های Glassnode نشانگر این است که تعداد آدرس های حاوی بیش از یک واحد اتر به بالاترین حد تاریخ این شبکه رسیده است. بر طبق این داده ها تعداد کیف پول های اتریوم حاوی این مقدار اتر یا بیش از آن، از ۱,۱۷۵,۰۰۰ عدد نیز فراتر رفته است.

این موضوع می تواند نشانگر اعتماد هر چه بیشتر سرمایه گذاران به دومین رمزارز بزرگ این بازار نوپا باشد که احتمالاً از تقویت بازار گاوی و ادامه روند صعودی بهره خواهند برد. چرا که با توجه به ثبت رکورد قیمتی اخیر اتریوم، بسیاری از تحلیلگران اصلاح قیمت پس از آن را موقعیت مناسبی برای ورود مجدد به بازار ارزیابی می کنند.

همچنین با آغاز به کار نسخه ۲.۰ این شبکه و به طبع آن شروع استیک اتریوم که در حال جایگزینی با روش ماینینگ است، سرمایه گذاران مشتاق زیادی با هدف تبدیل شدن به Validator Node یا حتی سپرده گذاران خرد استیک اتریوم در صرافی ها، شروع به خرید این ارز دیجیتال محبوب کرده اند.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: zycrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا