سرمایه‌گذاری عظیم Avalanche در دیفای و متاورس!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کوین‌تلگراف. شبکه بلاکچین آوالانش اعلام کرد که قصد راه‌اندازی یک مولتی‌ورس (دنیای چند جهانی) را دارد. این برنامه برای تشویق پذیرش بیشتر ساب‌نت‌های (زیرشبکه) اکوسیستم‌های بلاکچینی بزرگ جهان طراحی شده است.

به گفته مدیر بنیاد Avalanche، اِمین گون سیرِر، قدم بعدی توسعه بلاکچین‌، پیشرفت Subnetهای بلاکچین‌های اصلی است که برای برنامه‌های مبتنی بر این بلاکچین‌ها ایجاد شدند. گون‌سیرر معتقد است همانطور که قراردادهای هوشمند در پنج سال گذشته نوآوری‌ را به بلاکچین آورده‌اند، ساب‌نت‌ها نیز باعث پیشرفت بلاکچین خواهند شد. وی می‌گوید ساب‌نت‌ها می‌توانند عملکردهای بیشتری را به شبکه‌های اصلی اضافه کنند. پیشرفت این عملکردها به آزمایشات و کنترل سطح شبکه بیشتر احتیاج دارد.

بودجه پروژه Avalanche Multiverse نزدیک به چهار میلیون رمزارز AVAX، به ارزش تقریبی ۲۹۰ میلیون دلار است و به توسعه بخش‌های مختلف مانند بازی‌های بلاکچینی، دیفای. NFTها و موارد استفاده سازمانی اختصاص دارند. پروژه جدید مورد استقبال سایر شبکه‌های همکار آوالانش یعنی DeFi Kingdoms، Aave، Golden Tree Asset Managemer. Wintermute، Jump Crypto، Valkyrie و Securitize واقع شد.

حدود ۱۵ میلیون از بودجه برنامه برای توسعه ساب‌نت DeFi Kingdoms در نظر گرفته شده است. یکی از مدیران DeFi Kingdoms درباره همکاری این شرکت با Avalanche اظهار کرد: «کل برنامه DeFi Kingdoms مبتنی بر قراردادهای هوشمند نوشته شده، که به پیشرفت بیشتر فناوری بلاکچین منجر خواهد شد.»

توسعه‌گر اصلی شبکه آوالانش یعنی Ava Labs همچنین با شرکت‌های همکار خود بر ایجاد یک بلاکچین یکپارچه با تمرکز بر برنامه‌های رعایت حریم کاربران (KYC)، برای امور دیفای همکاری خواهد کرد. مدیرعامل بخش دیفای Valkyrie Investments، می‌گوید که این بلاکچین جدید که بر سیستم KYC تمرکز دارد، گام بزرگی برای افزایش پذیرش سازمانی خواهد بود. ما مفتخریم که در این پروژه با Ava Labs همکاری می‌کنیم.»

منبع: Cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا