فروش ۷۵۰ میلیون بیت کوین برای خرید ADA و DOT!

یک صندوق در دبی هفتصد و پنجاه میلیون دلار بیت‌کوین خود را برای خرید کاردانو و پولکادوت به فروش می‌رساند. این صندوق مستقر در دبی می گوید بیت‌کوین «بسیار بی‌فایده» است و آلت کوین‌هایی مانند کاردانو شرط‌بندی بهتر برای سرمایه‌گذاران جدید به شمار می‌روند.

به گزارش دیکریپت (decrypt.co)، طبق اطلاعیه روز پنجشنبه، صندوق رمزارزی FD7 Ventures در ماه آینده بیش از ۷۵۰ میلیون دلار بیت‌کوین را برای خرید کاردانو و پولکادوت به فروش خواهد رساند. هر دو بلاکچین شبکه‌های پرسرعتی هستند که می‌توانند از پیاده‌سازی قرارداد هوشمند با هزینه پایین پشتیبانی کنند و به توسعه‌دهندگان جدید مقیاس‌پذیری ارائه دهند.

این صندوق ادعا می‌کند بیش از ۱ میلیارد دلار دارایی خالص در اختیار دارد که بیشتر آن در بیت‌کوین است. با این حال، مدیران آن می‌گویند این دارایی به هدف قیمتی خود رسیده و بلاکچین‌های جدید شرط‌بندی بهتری محسوب می‌شوند. پراکاش چند (Prakash Chand)، مدیرعامل FD7، در بیانیه‌ای گفت: «جدای از اینکه اولین بار بیت‌کوین به بازار عرضه شد و جامعه به آن به‌عنوان یک ذخیره ارزش معنا داده است، من فکر می‌کنم بیت‌کوین در واقع بسیار بی‌فایده است.» Cardano و Polkadot سرانجام «طی چند سال آینده» از بیت‌کوین با ارزش‌تر خواهند بود.

وی گفت که این دو پروژه پایه و اساس «اینترنت جدید» و وب ۳ محسوب می‌شوند – اصطلاحی که در چند وقت اخیر برای توصیف نسل آینده استارتاپ‌های اینترنتی که بدون اتکا به واسطه، تجارت را به‌صورت همتا به همتا هدایت می‌کنند، استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید : دانشنامه رمزارزها؛ رمزارز کاردانو

صندوق FD7 در این اطلاعیه به برخی از کاربردهای این دو پروژه اشاره کرد که از جمله آنان ایجاد یک راه‌حل بلاکچین توسط کاردانو که نیاز افراد محروم از خدمات بانکی در آفریقا را برطرف می‌کند و توسعه مداوم یک اکوسیستم متشکل از پروژه‌های وب ۳ توسط پولکادوت بود.

در همین حال، چارلز هاوسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان‌گذار کاردانو، بابت این تصمیم به این صندوق تبریک گفت. «FD7 Ventures به این اکوسیستم خوش آمدید. در صورت نیاز به پشتیبانی فنی، به ما اطلاع دهید.»

صندوق FD7 ادعا کرد که خرید ADA و DOT، توکن‌های بومی کاردانو و پولکادوت را آغاز کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، همگام با بقیه بازارهای در حال سقوط، قیمت توکن DOT نیر ۹ درصد کاهش یافت. در مقابل، کاردانو با رشد ۴ درصدی از بازار سرپیچی کرد.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: decrypt.co

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا