تحلیلگر مطرح: دوج کوین دوباره دارد جذاب می شود!

تحلیلگر مطرح: دوج کوین دوباره دارد جذاب می شود!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دیلی‌هادل؛ جاستین بنت (Justin Bennett) تحلیلگر و معامله‌گر ارزهای دیجیتال می‌گوید که او دوج‌کوین (Doge)، بایننس‌کوین (BNB) و Polkadot (DOT) را زیر نظر دارد، زیرا که بازار رمزارزها نشانه‌های صعودی زیاد از حد نشان می‌دهد.

بنت برای ۶۳ هزار فالوئر توئیتر خود از سناریوهای کوتاه‌مدت صعودی و نزولی برای میم‌کوین DOGE رونمایی می‌کند، زیرا روند آن در یک بازه زمانی کوتاه‌مدت، یک مثلث متقارن ایجاد می‌کند.

او در یک توئیت نوشت: «روند DOGE (عکس اول) دارد جالب می‌شود! اگر شکسته شود، دوباره می‌توانیم منتظر خرید ۰٫۲۶ دلاری باشیم، به شرطی که تائید برای پرایس اکشن وجود داشته باشد. شکست ۰٫۴۰ دلار را هدف خواهد گرفت.»

تحلیلگر مطرح: دوج کوین دوباره دارد جذاب می شود!

جاستین بنت به بایننس‌کوین (BNB) (عکس دوم) نیز چشم دوخته است، که به گفته وی برای رسیدن به هدف خود در بالای سطح مقاومت کلیدی قرار گیرد:

«بایننس‌کوین تاکنون بسیار خوب عمل کرده است و حالا روی رقم ۴۸۰ دلار کار می‌کند، اگر بتواند از آن بگذرد، هدف بعدی آن ۵۳۰ دلار خواهد بود. »

بنت در مورد بلاکچین سازگار Polkadot می‌گوید، روند DOT (عکس سوم) باید فوراً مقاومت نشان دهد، تا بتواند یک افزایش ۵۶ درصدی، از قیمت فعلی ۲۵ دلار شروع کند:

« روند قیمت DOT با بسته‌شدن بالای ۲۷٫۴۰ دلار نشانه‌های جالبی نمایان کرد. با صعود به ۲۹ دلار، هدف بعدی ۳۹ دلار خواهد بود.»

تحلیلگر مطرح: دوج کوین دوباره دارد جذاب می شود!

این معامله‌گر رمزارز افزود، که او همچنین مراقب پرایس اکشن پلتفرم مدیریت تامین زنجیره  (VET) VeChain است. VET در حال حاضر برای شکستن مقاومت مورب آماده می‌شود، و توانسته توکن VET خود را از ماه می صعودی نگه دارد.

منبع: dailyhodl.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا