رابرت کیوساکی نویسنده کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»: بیت‌کوین بهترین سرمایه‌گذاری است.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز.بیت‌کوین؛ رابرت کیوساکی نویسنده مشهور کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر»، دلیل سرمایه‌گذاری خود در بیت‌کوین را آشکار کرد، و گفت که در محیط کنونی، بیت‌کوین بهترین سرمایه‌گذاری است.

کتاب «پدر پولدار، پدر فقیر» که در سال ۱۹۹۷ توسط کیوساکی و شارون لچتر تالیف شد، بیش از شش سال است که در فهرست پرفروش‌ترین روزنامه‌های نیویورک تایمز قرار دارد. بیش از ۳۲ میلیون نسخه از کتاب به بیش از ۵۱ زبان ترجمه و در بیش از ۱۰۹ کشور فروخته شده است.

کیوساکی روز سه‌شنبه پس از افزایش قیمت بیت‌کوین از سطح ۵۰ هزار دلار توئیت کرد:

«قیمت ۵۰ هزار دلار برای دارندگان بیت‌کوین، خبر بدی برای مامان و باباها است. من به دلیل بی‌اعتمادی‌ام به رهبران دنیا، بانک فدرال رزرو، خزانه‌داری و بازار سهام، در بیت‌کوین، طلا و نقره سرمایه‌گذاری می‌کنم. متاسفانه مامان و باباها که پول پس‌انداز جمع می‌کنند، اعتماد دارند. »

نویسنده «پدر پولدار، پدر فقیر» روز دوشنبه هم در مورد بیت‌کوین توئیت کرد: «بیت‌کوین در حال رشد است. طلا ثابت است. قیمت نقره در ۵۰% پایینتر از بالاترین سطح خود قرار دارد.»

« بیت‌کوین بهترین سرمایه‌گذاری است. با کاهش ارزش دلار، بهترین گزینه‌های سرمایه‌گذاری، بیت‌کوین و نقره هستند.»

کیوساکی مدتی است که به مردم توصیه می‌کند بیت‌کوین بخرند و تاکید می‌کند که دوره دلار رو به پایان دارد. در ماه ژوئن، او درباره بزرگترین سقوط در تاریخ هشدار داد. هنگامی که قیمت بیت‌کوین در ماه می به زیر ۴۰ هزار دلار رسید، او سرمایه‌گذاران را تشویق به خرید بیت‌کوین می‌کرد.

منبع: news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا