بیت کوین و آلت کوین ها در حال تثبیت; دوج کوین پیشروی بازار!

ترجمه اختصاصی کوین گراف به نقل از کریپتونیوز، قیمت بیت‌کوین با یک زاویه صعودی بالای ۳۶،۰۰۰ دلار معامله می‌شود.اتریوم با یک مقاومت قوی در نزدیکی ۲۷۵۰ دلار روبرو است، XRP بالای ۱٫۰۰ دلار در حال تحکیم است.و DOGE یک رالی صعودی تازه را آغاز کرد و مقاومت ۰٫۳۵۰ دلار را شکست.

قیمت بیت‌کوین در یک ناحیه مثبت بالای سطح ۳۶۰۰۰ دلار در حال معامله است. قیمت بیت‌کوین در حال حاضر (۰۴:۵۰ UTC) در حال تحکیم بوده و با مقاومت سنگینی در نزدیکی ۳۸،۰۰۰ دلار مواجه است. یک بریک‌اوت تمیز از سطح ۳۸،۰۰۰ دلار می‌تواند به رشد بیشتر این رمزارز در روزهای آینده منجر شود.

اکثر آلت‌کوین‌های بزرگ بازار نیز در یک دامنه محدود در حال معامله هستند. اتر (ETH) در محدوده ۲۶۰۰ دلار در حال تحکیم است و ممکن است در کوتاه‌مدت به سطوح بالاتری دست یابد. XRP/USD در یک دامنه بالای ۱٫۰ دلار در حال معامله است و با مقاومت ۱٫۱۰ دلار مواجه است.

سرمایه کل بازار:
دیروز، قیمت بیت‌کوین شاهد عملکرد مثبتی در بالای سطح ۳۶۰۰۰ دلار بود. بیت‌کوین حتی از سطح ۳۷،۰۰۰ دلار عبور کرد اما در حفظ سطح ۳۸،۰۰۰ دلار ناکام ماند. قیمت در حال حاضر در بالای ۳۶،۰۰۰ دلار در حال تثبیت است. در سمت بالا، مقاومت اولیه در نزدیکی سطح ۳۷۲۰۰ دلار قرار دارد. اولین مانع بزرگ نزدیک به سطح ۳۸۰۰۰ دلار است که بیت‌کوین در صورت شکستن آن می‌تواند سطح ۴۰۰۰۰ دلار را لمس کند.
نزدیک‌ترین حمایت در سمت پایین در سطح ۳۶،۰۰۰ دلار است. اولین حمایت عمده نیز در نزدیکی ۳۵،۵۰۰ دلار قرار دارد که در صورت از دست رفتن آن خطر ریزش بیشتر بیت‌کوین را تهدید خواهد کرد.

اتریوم تاکنون سطح ۲۵۵۰ دلار را حفظ کرده است. این رمزارز با مقاومتی در محدوده ۲،۶۵۰ دلار مواجه است. مانع اصلی در نزدیکی سطح ۲۷۵۰ دلار قرار دارد که در صورت شکستن آن اتریوم می‌تواند به سطح ۲،۸۸۰ دلار دست یابد. در سمت پایین، قیمت می‌تواند شاهد یک فشار خرید قوی در سطح ۲۵۵۰ دلار باشد. بسته شدن قیمت زیر این سطح می‌تواند یک حرکت نزولی قابل توجه به سمت ۲۲۰۰ دلار را آغاز کند.

قیمت BNB، LTC، DOGE و XRP
بایننس کوین (BNB) علامت‌های مثبتی را در بالای سطح محوری ۳۵۰ دلار از خود نشان می‌دهد. اگر BNB در بالای ۳۶۵ دلار تثبیت شود، احتمال یک حرکت صعودی مداوم تا سطح ۳۸۰ دلار که مقاومت اصلی قبل از سطح ۴۰۰ دلار در کوتاه‌مدت محسوب می‌شود، وجود دارد.

لایتکوین (LTC) در سطح ۱۸۰ دلار گیر کرده است. به نظر می‌رسد گاوهای LTC در حال آماده شدن برای شکستن سطح ۱۹۵ و ۲۰۰ دلار هستند. در صورت موفقیت آن‌ها، قیمت می‌تواند به تدریج به سطح ۲۲۵ دلار افزایش یابد. در غیر این صورت، LTC ممکن است به حمایت ۱۶۵ دلار کاهش یابد.

دوج‌کوین (DOGE) بیش از ۱۰ درصد رشد کرده و مقاومت اصلی ۰٫۳۵۰ دلار را شکسته است. DOGE اکنون در حال تست سطح ۰٫۳۷۰ دلار است. عبور از این سطح می‌تواند راه را برای حرکت به سمت ۰٫۴۰۰ دلار هموار کند. در سمت پایین، سطح ۰٫۳۵۰ دلار یک منطقه حمایتی مناسب محسوب می‌شود. کوین‌بیس پرو (Coinbase Pro) صرافی بزرگ رمزارزی اعلام کرد که «در صورت تحقق شرایط نقدینگی، پشتیبانی از معاملات DOGE را از تاریخ ۳ ژوئن آغاز خواهد کرد». DOGE هنوز در Coinbase.com یا از طریق اپ‌های تلفن همراه در دسترس نیست.

قیمت XRP بالای مقاومت ۱٫۰ دلار قرار دارد. با این حال، گاوها در حال تلاش برای صعود مجدد به بالای ۱٫۰۵ دلار هستند. مقاومت اصلی ریپل در نزدیکی ۱٫۱۰ دلار قرار دارد. در صورت افت مجدد، قیمت ممکن است باری دیگر سطح ۰٫۹۵۰ دلار را به خود ببیند.

وضعیت سایر آلت‌کوین‌ها:
امروز برخی از آلت‌کوین‌ها بیش از ۵ درصد افزایش پیدا کردند، از جمله CRV، MDX، ZRX، ZIL، LEO، THETA، KSM، XTZ، DOT، MIOTA و NEXO. از این میان CRV 12 درصد صعود کرد و سطح ۲٫۰ دلار را شکست.

به طور کلی، قیمت بیت‌کوین علائم مثبتی را در بالای سطح ۳۶۰۰۰ دلار از خود نشان می‌دهد. اگر BTC بالای ۳۸،۰۰۰ دلار تثبیت شود، می‌تواند در روزهای آینده با افزایش بیشتری مواجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا