بررسی شش توکن برتر Solana که در ۲۰۲۱ به اوج خود رسیدند.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز‌کریپتو؛ در بازار ارزهای دیجیتال، توکن سولانا Sol 41 درصد افزایش یافته و به بالاترین قیمت تاریخی ۶۴٫۴۸ دلار رسیده است. پل ارتباطی میان سولانا و دیگر شبکه‌های مالی غیرمتمرکز برتر، که به Wormhole معروف‌اند؛ به افزایش قیمت ۶۵ درصدی سولانا در هفت روز گذشته کمک کرده است.

در این هفته، SOL حدود ۹۰ درصد افزایش یافت و با حمایت میانگین متحرک (MA) 200 روزه در ۲۴٫۵۰ دلار، قبل از پایان ماه به ۴۰ دلار رسید. روند قیمت SOL  در هفته اول آگوست، به حرکت بالای میانگین متحرک ۲۰۰ روزه ادامه داد و پس از رسیدن به بالای ۴۰ دلار، توانست که به بالاترین سطح ۴۵ دلاری برسد.

اگر ماه بخواهیم که سود ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی از SOL کسب کنیم. باید به بررسی سایر آلت‌کوین‌های سولانا بپردازیم، اگرچه که بعضی از توکنهایی که قصد معرفی آنها را داریم، از نظر فنی در اکوسیستم سولانا نیستند. در این مقاله، به حجم رشد و تجزیه و تحلیل ۶ آلت‌کوین برتر سولانا نگاه می‌کنیم، که در سال ۲۰۲۱ سر به فلک کشیدند.

توکن Arweave:

قیمت امروز Arweave، ۲۶٫۸۶ دلار، با حجم معاملات ۶۱,۰۸۵,۹۴۹ دلاری روزانه است. در ۲۴ ساعت گذشته، Arweave 5.61 درصد رشد داشت.

آرویو (Arweave) یک سیستم ذخیره‌سازی جدید است که از داده‌های پایدار و دائمی پشتیبانی می‌کند، و به کاربران و توسعه‌دهندگان امکان ذخیره داده‌ها را می‌دهد. Arweave به عنوان یک هارددیسک جمعی ما را قادر می‌سازد تا اطلاعات مهم، برنامه‌ها و تاریخچه را برای همیشه ذخیره کنیم. با حفظ تاریخچه، امکان بازنویسی اطلاعات از سمت دیگران سلب خواهد شد.

توصیه نمی‌شود که این توکن را برای سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت خریداری کنید، اما صبر کنید تا قیمت این توکن بعد از نوساناتش آرام گیرد. و توصیه می‌شود که این توکن را برای سرمایه‌گذاری بلندمدت، تا یکنواخت شدن قیمت آن انتخاب کنید.

توکن Raydium:

قیمت Raydium امروز ۶٫۷۶ دلار، با حجم معاملات روزانه ۳۰۵,۵۳۴,۰۶۵ دلار است. رادیوم در ۲۴ ساعت گذشته ۸٫۶۹ درصد افزایش یافت.

این توکن یکی از مهمترین‌ توکن‌های دوران اخیر، و یک نشانه‌گذار بازار (AAM) و ارائه‌دهنده نقدینگی برای صرافی غیرمترکز Serum است. در مقایسه از DEXهای برتر فاصله‌ی چندانی ندارد و از نظر حجم به خوبی رقابت می‌کند. کاربرد رایدیوم بسیار شبیه به Sushi Swap است. مانند اکثر توکن‌های سولانا، تنها نکته بد این توکن، تورم آن در ماه اخیر است.

توکن Mango Markets:

قیمت کنونی Mango Markets 0.204854 دلار، با حجم معاملات روزانه ۶٫۲۰۹٫۳۵۵ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت Mango Markets 13.56 درصد کاهش داشت.

شرکت Mango قصد دارد که ترکیبی از نقدینگی و سودمندی CeFi و نوآوری DeFi را با هزینه‌ ارزانتر به کاربران ارائه دهد. اکوسیستم بی‌مجوز Mango در درازمدت خواهد توانست که به پیشرفت‌های شگفت‌انگیز، عجیب و غریب و غیرمنتظره‌ای، در غلبه بر سیستم‌های مالی مترکز، دست پیدا کند.

آنها قبلاً یک رابط کاربری در وبسایت خود ایجاد کردند تا کاربران با اتصال کیف‌پول خود بتوانند معامله را شروع کنند. علاوه بر این، Mango Markets توانست ۷۰ میلیون دلار از فروش توکن Mngo بدست آورد.

توکن SolFarm:

امروز قیمت SolFarm 11.51 دلار، با حجم معاملات روزانه ۴٫۸۷۲,۶۷۷ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت SolFarm، ۲۴٫۹۸ درصد کاهش داشت.

توکن SolFarm که بر پایه سولانا تاسیس شده، یک عملکرد تجمع غیرمتمرکز است و اولین از نوع خود در این اکوسیستم می‌باشد. روشهای استفاده شده در صندوقها به منظور افزایش درآمد کاربر، در داخل سیستم توسعه داده شده است. کابران ممکن است پول خود را در صندوق‌ها بگذارند و عقب‌نشینی کنند.

ترکیب‌های خودکار، بازده مطلوبی را با فاصله‌گذاری بین برداشتها ایجاد می‌کند. با هزینه معاملات ارزان قیمت سولانا، روشها ممکن است به افزایش منظم درآمد کاربران منجر شود.

توکن Step Finance:

قیمت فعلی Live Solanum 0.63999 دلار، با حجم معاملات روزانه ۱٫۵۴۸,۷۶۷ دلار است. در ۲۴ ساعت گذشته قیمت Solanum، ۲۷٫۲۸ درصد افزایش یافته و ارزش کنونی بازار آن ۲۶,۲۳۹٫۹۷۷ دلار می‌باشد.

توکن Step Finance صفحه اول سولانا، و مسئول تجسم، تجزیه و تحلیل، اجرا و تجمیع معاملات در یک مکان برای همه قراردادهای سولانا است. Step Finance یک داشبورد و جمع‌کننده معاملات در پورتفولیو مدیریت است، که در آن کاربران می‌توانند نشانه‌های مرتبط با کیف‌پول، دارایی‌های LP، مزارع بازدهی سهام، موقعیت‌‌های مارجین و موارد دیگر را کنترل کنند.

کاربران Step Finance ممکن است که سوآپ‌ها، مزارع با بازدهی مختلف و صندوقهای خودکار را توسط مراحل داخلی سیستم، بدون نیاز به بازگشت هزینه به استیک‌کنندگان صندوقها، اجرا کنند.

قیمت فعلی Step Finance 0.502260 دلار، و حجم معاملات روزانه آن ۲۴,۶۱۳,۷۵۶ دلار است. طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت آن ۹٫۵۰ درصد کاهش یافته و ارزش بازار آن به ۲٫۰۰۹٫۰۴۱ دلار رسیده است.

توکن Solanium:

قیمت فعلی سولانیوم ۰٫۶۶۰۴۷۱ دلار و حجم معاملات روزانه آن ۱٫۶۰۲٫۰۴۲ دلار است. سولانیوم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲٫۵۵ درصد افزایش یافت.

در بلاکچین سولانا، سولانیوم به عنوان پلتفرم تامین مالی و تجارت غیرمتمرکز شناخته می‌شود.

ممکن است که کاربران توکن استیک‌کردن xSLIM، از میان توکن‌های SLIM را دریافت کنند. xSLIM توکن مدیریت پلتفرم برای موارد زیر است:

– دسترسی سریع یا خصوصی به مخزن

– توزیع هزینه‌های راه‌اندازی صفحه

– شانس بیشتر برای گرفتن پروژه در قرعه‌کشی

– امکان رای دادن به روش‌های مدیریتی پلتفرم

منبع: thenewscrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا