باز هم توکن سوزی BMB موجب رشد این ارز شد!

گزارش اختصاصی کوین‌گراف، رشد قیمت توکن صرافی بایننس، بایننس کوین، چشمگیر بوده است. در زمان نگارش این خبر قیمت این ارز دیجیتال برابر پانصد و شصت و نه دلار است که نسبت به روز گذشته بیست و دو درصد رشد داشته است.

طبق اطلاعات سایت Coinmarketcap تاکنون بالاترین قیمت ثبت شده بایننس کوین ۵۷۴.۵۵ دلار است که از ابتدای سال ۲۰۲۱ بیش از ۱۲۰۰٪ رشد داشته است.

سوالی که مطرح است این است که دلیل رشد قیمت توکن BNB چیست؟ رشد قیمت BNB به این دلیل است که تا چند روز آینده پانزدهمین فرآیند سوزاندن توکن‌های آن برنامه ریزی شده است.

چانگ پنگ ژائو مدیر عامل صرافی بایننس روز گذشته اعلام کرد: زمانیکه توکن‌ها سوزانده می‌شوند، برای همیشه از چرخه گردش خارج می‌شوند. این کار باعث افزایش قیمت توکن‌های باقیمانده می‌شود.

اکوسیستم بایننس و زنجیره هوشمند (BSC) هر روز در حال ثبت رکوردهای جدیدی هستند. این در حالیست که هر روز به رقیب خود یعنی شبکه اتریوم نزدیکتر می‌شوند و تاکنون به یک سوم از ارزش بازار آن دست پیدا کرده‌اند.

تعداد تراکنش‌های روزانه در هفته گذشته روی زنجیره هوشمند بایننس تا ۴ برابر تعداد تراکنش‌های اتریوم ثبت شد. کارمزد کمتر و سرعت بالاتر این شبکه باعث شده است تا پروژه‌های زیادی از شبکه اتریوم به BSC مهاجرت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا