عرضه توکن تسلا توسط بایننس!

صرافی بایننس اعلام کرده است که توکن دیجیتالی سهام عرضه می‌کند. در‌حال حاضر، این توکن صرفاً شامل تسلا می‌شود و به کاربران کمک می‌کند بخش‌های کوچکی از هر سهم تسلا را بخرند.

به گزارش کوین تلگراف، قابل ذکر است که صرافی بایننس، توکن قابل‌معامله‌ی سهام عرضه کرده است تا تعداد بیشتری از مردم بتوانند بازده حقوق صاحبان سهام (ROE) شامل سودهای بالقوه‌ را بدون الزام به خرید کامل سهام سنتی به جیب بزنند. همچنین اولین سهام عمومی قابل‌معامله به شکل توکن سهام بایننس، قرار است به تسلا متعلق‌ باشد؛ شرکتی که در‌حال‌حاضر ارزش هر سهمش حدوداً به ۷۰۰ دلار می‌رسد.

بنابر گفته ی صرافی بایننس‌، کاربران می‌توانند توکن‌های تقسیم‌شده معامله کنند. بدین ترتیب، یک‌صدم هر توکن سهام نشان‌دهنده‌ی همان کسر از سهام تسلا است و قیمت سهام در قالب Binance USD تسویه می‌شود.

بنا بر گفته ی چانگ‌پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، توکن‌های دیجیتالی سهام، پلی در بین بازارهای سنتی و بازارهای ارز دیجیتال ایجاد می کند و دسترسی به بازارهای سرمایه را گسترده‌تر می‌کنند تا آینده‌ی مالی فراگیرتری در انتظارمان باشد.

نکته قابل ذکر در مورد این صرافی این است که، در فصل اول ۲۰۲۱، بایننس عملکرد مالی بسیار موفقی از خود به‌جای گذاشت و آمار رسمی نشان می‌دهد حجم معامله بر بستر این صرافی ۲۶۰ درصد و تعداد کاربران ۳۴۶ درصد رشد کرده است. در همین حین، قیمت توکن اختصاصی Binance Coin این صرافی در همین سال ۲٠۲۱، بیش از ۹۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

#بایننس #تسلا #عرضه_اولیه

ترجمه اختصاصی مجله کوین‌گراف
منبع: cointelegraph.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا