تحلیلگر Willy Woo: سقوط اخیر بیت‌کوین بخاطر فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاد!

تحلیلگر Willy Woo: سقوط اخیر بیت‌کوین بخاطر فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاد!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از دیلی‌هادل؛ تحلیگر مشهور Willy Woo می‌گوید که نهنگ‌ها یا نهادهایی که دارنده بیش از هزار بیت‌کوین هستند، در سقوط اخیر دوباره خرید کرده‌اند.

این تحلیلگر محبوب به ۷۱۸ هزار فالوئر خود در توئیتر گفت؛ سقوط اخیر بیت‌کوین به دلیل فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاده است.

او در توئیت خود همراه با انتشار نمودار خرید/فروش نهنگ‌های بیت‌کوین نوشت: «برخلاف نظر عموم، عقب‌نشینی اخیر قیمت بیت‌کوین به دلیل فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاده است. آنها در ناحیه فروش نمودار خود قرار داشتند.»

تحلیلگر Willy Woo: سقوط اخیر بیت‌کوین بخاطر فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاد!

نمودار خرید/فروش نهنگ‌های بیت‌کوین نشان‌دهنده‌ی رشد میزان هولدینگ نهنگ‌ها، پس از سقوط بیت‌کوین به ۳۰ هزار دلار در ماه جولای و حتی پس از افت قیمت در ۷ سپتامبر است.

او با انتشار نمودار میزان مشارکت دارندگان بیت‌کوین (عکس سوم)، اضافه می‌کند که نهنگ‌ها تنها سرمایه‌گذاران مسئول انباشت بیت‌کوین نبوده‌اند. کیف‌پول‌های دارنده‌ی کمتر از ۱۰ بیت‌کوین، که Woo به آنها minnow می‌گوید، نیز در این مدت به روند صعودی خود ادامه داده‌اند.

این تحلیلگر درون زنجیره‌ای در توئیت دیگری نوشت:

«تحلیل نمودار میزان مشارکت دارندگان بیت‌کوین؛ نهنگ‌ها جدیدا خرید کرده‌اند. به تعداد Minnowها اضافه شده است. خط روند دارندگان بین ۱۰ تا ۱۰۰ دلار مسطح است. سرمایه انباشته‌شده در صرافی‌ها کم شده است. بیشتر این کاهش در صرافی‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری صرافی‌ها بوده، در حالی که خود صرافی‌ها به سرمایه خود اضافه‌کرده‌اند.»

تحلیلگر Willy Woo: سقوط اخیر بیت‌کوین بخاطر فروش نهنگ‌ها اتفاق نیفتاد!

تحلیلگر Willy Woo تجزیه و تحلیل خود را از حرکت بیت‌کوین به هدف صدهزار دلاری را نیز ارائه کرد. به عقیده Woo، شکست هدف صدهزار دلاری تاثیر زیادی بر پرچم‌دار شدن بیت‌کوین در بین دیگر رمزارزها خواهد گذاشت، زیرا موجب خواهد شد که بلاخره هر ساتوشی (یکای بیت‌کوین) به ۰٫۰۱ دلار برسد.

تحلیلگر Woo اخیراً گفته بود که دوره گاوی بیت‌کوین شبیه به اتفاقات دیگر تاریخچه این رمزارز نیست، و سقوط پس از رسیدن به هدف نباید بار دیگر برای بیت‌کوین اتفاق بیوفتد.

«تنها چیزی که می‌توانیم در مورد هدف صدهزار دلاری در داده‌های سرمایه‌گذاران می‌بینیم، که در گذشته تکرار نشده بود، این است که نیروی محرک این هدف مانند ۲۰۱۳ از دو جهت پمپ نشده و یک هدف پوشالی نیست. اینبار داستان کاملا متفاوت است. این نیرو از ۲۰۲۰ آغاز شده، و براساس داده‌های درون‌زنجیره‌ای ساختاری کاملا متفاوت دارد که پیش از این دیده نشده است.»

تجزیه و تحلیل‌های Willy Woo بسیار امیدوارکننده بودند. ما همه چیز را پشت سر خواهیم گذاشت و اتفاقات دسامبر گذشته، که یک فروش ما رو از هدف دور نگه داشته بود، را فراموش خواهیم کرد.

منبع: dailyhodl.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا