حمایت قدرتمند بیت‌کوین در ۵۹،۰۰۰ دلار؛ رالی ۷۰،۰۰۰ دلار آغاز شده است!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ؛ در روزهای اخیر، پس از تصویب اولین صندوق سرمایه‌گذاری معاملات آتی بیت‌کوین، این ارزدیجیتال برتر توانست بالاترین قیمت تاریخی خود را ثبت کند.

همانطور که در عکس بالا پیداست، روند بیت‌کوین توانست تا بالای سطح ۶۷ هزار دلار صعود کند و فاصله خود را تا ثبت رکورد ۷۰ هزار دلاری کاهش دهد. بسیاری از تحلیلگران معتقدند که روند بیت‌کوین هنوز راه درازی تا ثبت رکوردهای بعدی در پیش دارد، زیرا دو ماه پایانی سال نگران کننده هستند.

روند بیت‌کوین سپس از بالاترین سطح تاریخی خوب عقب‌نشینی کرد و طبیعتاً به نزدیکی پشتیبانی ۵۹ هزار دلاری خود برگشت. روند این رمزارز در راه خود توقفی در سطح ۶۲ هزار دلار داشت، اما فشار بازار بر نیروی خریداران غلبه کرد.

روند صعودی بیت‌کوین بالاترین رکوردهای تاریخی را هدف گرفته است:

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۶۲,۸۲۳ دلار معامله می‌شود. ۲۴ ساعت گذشته برای بیت‌کوین و بازگشت روند به بالای منطقه سبز تقاضا بسیار مهم بوده است. تا زمانی که خریداران بتوانند قیمت را بالای سطح ۶۰ هزار دلار نگه دارند، بیت‌کوین به صعود خود ادامه خواهد داد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که نیروی روند صعودی بیت‌کوین در حال کاهش است.  خط این اندیکاتور تکنیکال که روند دارایی‌ها و قدرت روند نزولی یا صعودی یک رمزارز را محاسبه می‌کند، اکنون در سطح ۶۰ هزار دلار قرار دارد. اگر اندیکاتور RSI به حرکت صعودی خود به بالای منطقه اشباع خرید ادامه دهد، روند صعودی بیت‌کوین مطمئناً شتاب بیشتری خواهد گرفت.

لازم به یادآوری است، که اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۱۰۰ روزه (SMA) اخیراً خط میانگین متحرک ساده ۲۰۰ روزه را قطع کرده است. اگرچه این تقاطع این دو خط به عنوان الگوی متقاطع طلایی شناخته نمی‌شود، اما وقوع آن نشانه از افزایش روند صعودی بیت‌کوین دارد.

نمودار روزانه بیت‌کوین/دلار:

از طرف دیگر، نمی‌توان نادیده گرفت که این روزها اندیکاتور MACD بیت‌کوین سیگنال فروش نشان می‌دهد. اندیکاتور MACD مانند RSI، حرکت روند قیمت را براساس حجم دارایی‌ها محاسبه می‌کند.

عبور خط اندیکاتور میانگین متحرک نمایی ۱۲ روزه از میانگین متحرک نمایی ۲۶ روزه، احتمال عقب‌نشینی روند صعودی بیت‌کوین را افزایش داده است. این مطلب بدین معناست که خرس‌ها می‌تواند دوباره کنترل روند بیت‌کوین را به دست بگیرد و دوباره قیمت را به زیر سطح ۶۰ هزار دلار برسانند.

اندیکاتور‌های روند بیت‌کوین در نمودار روزانه:

قیمت اسپات: ۶۲,۰۵۰ دلار

روند: صعودی

نوسان: کم

سطوح پشتیبانی: ۶۲،۰۰۰ و ۵۹،۰۰۰ دلار

سطح مقاومت: ۶۰،۰۰۰ دلار

منبع: https://coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا