پائولو آدرینو: تتر در برابر بحران‌های اقتصادی مقاوم است!

پائولو آدرینو: تتر در برابر بحران‌های اقتصادی مقاوم استگزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کریپتو‌اسلیت؛ پائولو آردوینو، مدیر ارشد فنی استیبل‌کوین تتر، در مصاحبه اختصاصی با کریپتواسلیت گفت: «تتر برای هرگونه تحولات اقتصادی آماده است».

در این مصاحبه اختصاصی، آردوینو توضیح داد که تتر بدهی اوراق تجاری خود با خزانه‌داری ایالات متحده را کاهش داده است. این استیبل کوین دوام پرتفوی خود را هفتگی بررسی می‌نماید. تتر همچنین مقاومت خود در مقابل سناریویی مشابه با بحران اقتصادی جهانی سال ۲۰۰۸ را با آزمایشات مختلف ارزیابی می‌کند.

آردوینو در ادامه توضیح داد که چگونه افزایش اخیر نرخ بهره در ایالات متحده، تتر را تشویق کرده تا دارایی اوراق تجاری خود را تا ۳۰ درصد کاهش دهد و آنها را با اوراق بهادار خزانه ایالات متحده جایگزین کند.

سرمایه‌گذاری‌های تتر در اوراق تجاری در جامعه رمزارزها بسیار مورد بحث قرار گرفت. زیرا برخی گمان می‌بردند این اوراق به املاک و مستغلات چین ربط دارد. کاهش اوراق تجاری، که گفته می‌شود «معادل نقدینگی» است، احتمالاً برای بسیاری از بدبینان تتر خبر خوبی خواهد بود.

آردوینو اضافه کرد که تتر از هیچ چالشی روی‌گردان نیست و تیم توسعه‌گر آن بهترین است. او گفت: «ما در آزمایشاتمان برای بررسی عملکرد تتر، بدترین شرایط اقتصادی در تاریخ را در نظر می‌گیریم».

منبع: Cryptoslate.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا