یک نهنگ ۷۰۶۲ بیت کوین را از صرافی کوین بیس خارج کرد!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتونیوز، آدرس‌های نهنگی بیت‌کوین اخیراً بیش از هفت هزار واحد بیت‌کوین را در دو تراکنش جداگانه از کوین‌بیس به والت‌های رمزارز منتقل کردند. ارزش کل این تراکنش‌ها در حال حاضر حدود دویست و سی و پنج میلیون دلار است.

وب‌سایت تحلیل بازار رمزارز و پلتفرم ردیابی بلاکچین ویل الرت (Whale Alert) انتقال ۳،۵۷۴ بیت‌کوین از صرافی رمزارزی کوین‌بیس (Coinbase) به یک کیف پول دیجیتال را در روز پنجشنبه ۱ ژوئن ۲۰۲۱ برجسته کرد. در یک تراکنش دیگر، یک حساب نهنگی ۳،۴۸۸ BTC را از کوین‌بیس به یک کیف پول دیجیتال ناشناخته منتقل کرد.

نکته قابل ملاحظه اینکه، هفته گذشته، شبکه بیت‌کوین در میان نوسانات قیمت شاهد افزایش تراکنش‌های نهنگی بیت‌کوین بود. یک حساب برجسته بیت‌کوین در تاریخ ۲۹ ژوئن ۲۰۲۱، ۶،۷۱۳ BTC را از یک کیف پول به Xapo منتقل کرد. ارزش کل این انتقال نزدیک به ۲۳۰ میلیون دلار بود. علاوه بر افزایش اخیر تراکنش‌های بزرگ، نهنگ‌های بیت‌کوین انباشت بیت‌کوین خود را نیز تسریع کرده‌اند و طبق آخرین اطلاعات ارسال‌شده توسط شرکت تحلیلی سانتیمنت (Santiment)، آدرس‌های بزرگ بیت‌کوین ماه جولای را با انباشت تقریباً ۶۰،۰۰۰ BTC آغاز کردند.

سانتیمنت اشاره کرد: «آدرس‌های نهنگی بیت‌کوین که حاوی ۱۰۰ تا ۱۰۰۰۰ بیت‌کوین هستند، ماه جولای را با انباشت ۶۰۰۰۰ BTC آغاز کردند که بالاترین جهش روزانه در سال ۲۰۲۱ به شمار می‌رود.»

باید گفت که انتقال‌های نهنگی اخیر پس از آن صورت گرفت که موجودی بیت‌کوین در صرافی‌ها در چند هفته گذشته به میزان قابل‌توجهی کاهش یافت.

پرایس اکشن بیت‌کوین:

گفتنی است، بزرگ‌ترین ارز رمزنگاری‌شده جهان روز دوشنبه در معاملات آسیا به زیر ۳۵۰۰۰ دلار رسید. BTC در حال حاضر نزدیک به ۳۴۰۰۰ دلار با مارکت کپ بیش از ۶۴۰ میلیارد دلار معامله می‌شود. در مقابل عملکرد اخیر قیمت بیت‌کوین، اتریوم در ۷ روز گذشته سود قابل‌توجهی کسب کرد. طبق داده‌های منتشرشده توسط کوین‌مارکت کپ (Coinmarketcap)، اتریوم همچنان بهترین عملکرد را در بین ۵ رمزارز برتر بازار دارد و طی هفته گذشته تقریباً ۱۵ درصد رشد کرده است.

سانتیمنت اضافه کرد: «در تاریخ ۴ جولای، بیت‌کوین به سطح ۳۵۰۰۰ دلار برگشته، اتریوم به بالای ۲۳۵۰ دلار بازگشته و آلت‌کوین‌هایی مانند COMP، GRT و SNX سود ۲۴ ساعته قابل‌توجهی داشته‌اند و بازارها همچنان نشانه‌های افزایش مجدد را از خود نشان می‌دهند.»

 

منبع: cryptonews.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا