چرا روند صعودی Polkadot تداوم خواهد داشت؟

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ؛ برخلاف فشار بالای فروش در بازار هفته گذشته ارزدیجیتال، پولکادات توانست روند صعودی خود را حفظ کند. در زمان نگارش این مقاله، پولکادات با سه درصد رشد، در قیمت ۳۶٫۶۲ دلار و با ارزش کل بازار ۳۶٫۳ میلیارد معامله می‌شود.

پولکادات (DOT) تنها رمزارز میان ده رمزارز برتر بازار است که قیمت آن توانست رشد۳۰ درصد هفتگی داشته باشد. اما به نگاهی به رشد اکوسیستم پولکادات می‌فهمیم که تا هدف ۵۰ دلاری و حتی بالاتر از آن راه زیادی باقی نیست.

اکوسیستم DOT برخلاف رقابت سنگین با Polygon، Solana، Terra و … با قدرت به رشد خود ادامه می‌دهد. اخیراً سرمایه زیادی از طرف کمپانی به پولکادات تزریق شده است. طبق داده‌های Messari (عکس دوم)، پولکادات (DOT) متداولترین دارایی نقدینگی هولد شده توسط صندوقهای سرمایه‌گذاری خطرپذیر است.

اکوسیستم پاراچین Polkadot:

اخیراً رشد اکوسیستم پاراچین پولکادات نیز سرعت گرفته است. هفته گذشته، پروتکل KILT توانست آخرین جایگاه پاراچین پولکادات را به دست آورد.

کوساما (Kusama) مستقر در پولکادات، اولین دور حراجهای پاراچین خود را با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون به آغاز دور دوم نزدیک می‌شود. طبق توضیحات تحلیلگر ارزدیجیتال لارک دیویس (Lark Davis)، حراج Moon River کوساما یکی از بهترین حراجهای دور اول بوده است.

این اتفاقات بخشی از تحولات قوی هستند که در اکوسیستم Polkadot رخ می‌دهند و در آینده موجب افزایش کاربرد رمزارز DOT خواهند شد.

منبع: coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا