نهنگ های ارزدیجیتال طی ریزش اخیر ۱۲۲,۵۰۰ واحد بیت کوین خریداری کردند!

اختصاصی کوین‌گراف، ظاهراً هولدرهای بزرگ بیت‌کوین در طی اصلاح اخیر بازار به میزان زیادی رمزارز خریداری کرده و امیدها به پایان این فروش جمعی هماهنگ شده را افزایش دادند.

گفتنی است، آنتونی پامپلیانو Anthony Pompliano، بنیان‌گذار مورگان کریک دیجیتال Morgan Creek Digital، اخیراً با استناد به داده‌های گلس‌نود Glassnode، نتیجه‌گیری نمود که نهنگ‌های بیت‌کوین (افرادی که بین ۱۰،۰۰۰ الی ۱۰۰،۰۰۰ واحد BTC در اختیار دارند) در اوج سقوط بازار در روز چهارشنبه، ۱۲۲،۵۸۸ واحد BTC خریداری کردند. بخش اعظم این انتقال پول به صرافی‌ها در ایالات‌متحده اتفاق افتاد که این از پریمیوم (اختلاف قیمت) ۳۰۰۰ دلاری بیت‌کوین در صرافی کوین‌بیس مشهود است.

نکته قابل ملاحظه اینکه، صندوق‌های پوشش ریسک کریپتو در مصاحبه با بلومبرگ اظهار داشتند که آنها در واقع خریداران کف قیمت بودند. MVPQ Capital و ByteTree Asset Management از لندن و Three Arrows Capital از سنگاپور، همگی در سطوح کف قیمت خرید انجام دادند.

نکته قابل ذکر این است که، کایل دیویس Kyle Davies، بنیان‌گذار شرکت Three Arrows Capital، به بلومبرگ گفت: «افرادی که برای سرمایه‌گذاری کردن وام می‌گرفتند، از سیستم پاک شدند هر زمان که یک لیکویید گسترده در بازار مشاهده می‌کنیم، یک فرصت خرید است. تعجب نمی‌کنم اگر بیت‌کوین و اتریوم کل ضررهای خود را ظرف یک هفته جبران کنند.»

باید ذکر کرد که، حداقل یک نهنگ برجسته که بیت‌کوین را در قیمت ۵۸۰۰۰ دلار فروخت، نه‌تنها مجدداً اقدام به انباشت کرد، بلکه به اندوخته‌های خود نیز افزود. این آدرس ناشناخته قبل از خرید ۳،۵۲۱ BTC در سه تراکنش جداگانه در تاریخ‌های ۱۵، ۱۸ و ۱۹ می، ۳۰۰۰ واحد BTC را در تاریخ ۹ می به فروش رساند.

باید اشاره کرد که در حالی که تریدرها در حال تعیین سقف و کف یک دامنه نزولی جدید بودند، قیمت بیت‌کوین در روز یکشنبه به زیر ۳۲۰۰۰ دلار کاهش یافت. بزرگ‌ترین رمزارز جهان از لحاظ ارزش بازار در روز چهارشنبه به طور موقت به سطح ۳۰،۰۰۰ دلار سقوط کرد (سطحی که بعید به نظر می‌رسد بتواند دوباره به آن نفوذ کند) و سپس به سرعت تا سطح ۳۷،۰۰۰ دلار افزایش پیدا کرد. با این حال، مقاومت بالاسری بیت‌کوین از صعود قیمت به بالای ۴۲،۰۰۰ دلار جلوگیری نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا