دریافت وام بانکی برای ترید در بایننس!

دریافت وام بانکی برای ترید در بایننس!

با رشد هر روزه قیمت و محبوبیت ارزهای دیجیتال و به طبع آن جذب سرمایه جدید به این بازار نوظهور، متأسفانه بسیاری از این کاربران ناآشنا با طمع کسب سودهای هنگفت و رویای یک شبه ثروتمند شدن نیز وارد این بازار پر تلاطم شده اند. همچنین در پیام هایی که اخیراً دریافت کردیم، متوجه شدیم بسیاری از همین کاربران به منظور رسیدن به این رویا، دست به اقدامات عجیب و خانمان سوزی زده اند. یکی از این موارد دریافت وام یا قرض سودی (نزول) به منظور ترید در صرافی بایننس بود! با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع که اتفاقاً به تازگی در سراسر جهان شایع شده بپردازیم.

نخست بهتر است به تجربه تلخ یکی از کاربران بپردازیم. عجیب ترین موردی که چندی پیش با آن برخورد داشتیم، کاربری بود که برای سرمایه گذاری و ترید در بایننس اقدام به دریافت قرض سودی (نزول) به مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان کرده بود! این شخص که به تعریف خود با خرید سیگنال از شخصی به ترید در بازار فیوچرز بایننس با مارجین های بسیار بالا مشغول بود، پس از تجربه چند مورد معامله موفق و کسب اعتماد به نفس بیش از حد وارد سلسله ضررهای فراوان شده و از تمام این سرمایه تنها ۲۰ میلیون تومان برایش باقی می ماند!

بیشتر بخوانید: آزمون بایننس برای ورود به معاملات Future

اگر هنگام ورود به بازار فیوچرز بایننس برای اولین بار دقت کرده باشید، در آزمون توجیهی ورودی این صرافی عملاً از کاربر تعهد گرفته می شود که برای سرمایه گذاری در این بازار تحت هیچ عنوان وامی دریافت نکند و صرفاً سرمایه شخصی خود را وارد چنین ریسکی کند. و اما به طور کلی چرا ترید در این بازار با سرمایه قرضی خطرناک است؟ به این سه دلیل توجه کنید:

بالغ بر ۹۵ درصد کاربران در ابتدای ورود خود به بازار توانایی کسب سود به خصوص به طور مستمر از ترید را ندارند! به این معنا که پرداخت اقساط وام با سود حاصل از ترید غیر ممکن است.

اغلب تازه کاران برای کسب سود به جای اتکا به دانش تحلیل تکنیکال و تلاش به فراگیری آن، از سیگنال های آماده سایرین استفاده می کنند! با توجه به مشابه نبودن گنجایش مالی خریدار سیگنال با فروشنده آن، احتمال از لیکوئید شدن پوزیشن بیشتر از بهره گرفتن از آن است.

هرگز این اخطار همه صرافی ها و کارگزاران بازار مالی را فراموش نکنید: فعالیت در بازارهای مالی دارای ریسک بسیار زیادی بوده و امکان از دست رفتن کل سرمایه شما وجود دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا