اخبار روز ارزهای دیجیتال – ۲۸ آگوست ۲۰۲۱

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از آلت‌کوین‌باز؛ بیت‌کوین پس از رسیدن به سطح روزانه ۴۶,۴۵۱ دلار، اکنون با قیمت ۴۹,۱۵۲ دلار معامله می‌شود. در همین حال، اتر حدود ۳۲۲۵ دلار معامله می‌شود.

اخبار جالب روز:

۱) بانک مورگان استنلی بیش از یک میلیون سهم گری‌اسکیل بیت‌کوین دارد:

سومین مدیر ثروتمند جهان، مورگان استنلی، دارایی‌ بیت‌کوین خود را افزایش داده است. طبق گزارش کمیسیون بورس اوراق بهادار آمریکا (SEC)، بانک مورگان استنلی بیش از یک میلیون سهام بیت‌کوین در صندوق سهم اطمینان (Trust share) گری‌اسکیل دارد. MacroScope تحلیلگر این خبر را در توئیتر فاش کرد و گفت که بزرگترین دارایی مورگان در سهام Insight fund با ۹۲۸،۰۵۱ سهم است.

طبق توئیت، این بانک همچنین مقدار زیادی بیت‌کوین گری‌اسکیل (GBTC) در صندوق نهادی، اعتبار نهادی و صندوق بیمه متغیر دارد. این بانک همچنین در ماه ژوئن اعلام کرد که ۲۸,۲۸۹ بیت‌‌کوین گری‌اسکیل، با ارزش بیش از ۱٫۳ میلیون دلار، خریداری کرده است.

۲) پلتفرم EA Sports برای پیشرفت در بلاکچین و NFTها، یک مدیر اجرایی ارشد باسابقه در ارزدیجیتال استخدام می‌کند:

سازنده بازی‌های آنلاین و یکی از زیرمجموعه‌های شرکت غول توسعه‌دهنده بازی‌های رایانه‌ای Electonic Arts، در حال برنامه‌ریزی برای استخدام یک مدیر ارشد، با تجربه ارزدیجیتال است. طبق آخرین اعلان شغلی EA، این تیم به دنبال مدیر ارشد است که نظارت بر مدل بازی شرکت را تشدید کند.

اعلان شغلی EA همچنین بیان کرد که داوطلب باید در کاوش بلاکچین، NFT و موارد دیگر تجربه داشته باشد. EA قبلاً خرید و فروش کارتهای کلکسیونی شبیه به NBA Top Shots را در محصول Final Crew خود امتحان کرده بود. امروزه استفاده از NFT در گیمینگ پررونق است. از این روز، EA جدیدترین شرکتی خواهد شد که کاوش در دنیای NFT را آغاز کرده است.

۳) خرید NFT هنری یک طرفدار و دومِین Beer.eth با ارزش ۱۲۰ هزار دلار، توسط شرکت Budweiser

شرکت آبجو Budweiser پس از خرید NFT یک NFT برای نمایه توئیتر خود، در حال کشف بیشتر دنیای ارزدیجیتال و توکن‌های غیرمثلی است. طبق گفته بازار OpenSea، شرکت آبجو NFT تصویر یک موشک با مارک Budweiser را خریداری کرد.

شرکت Budweiser این NFT را با ارزش ۸ اتر یعنی بیش از ۲۵ هزار دلار، و یک دامنه به نام Beer.eth از طریق سرویس نام اتریوم، در OpenSea خرید. در کل این شرکت ۳۸ اتر، با ارزش ۱۲۰ هزار دلار پرداخت کرد.

۴) شرکت Visa برای کلسیون خود، ۱۵۰ هزار دلار توکن غیرمثلی CryproPunk خرید:

شرکت Visa آشکار کرد که از مجموعه CryproPunks یک NFT خریداری کرده است. CryproPunks یکی از اولین پروژه‌های NFT است که شامل ده هزار پرتره خاص می‌شود.

ویزا در توئیتر خود نوشت: «امروزه که وارد دوره جدیدی از تجارت NFT شده‌ایم، ویزا به ورود توکن غیرمثلی CryproPunk #7610 به کلکسیون خود خوش‌آمد می‌گوید. »

ویزا این NFT را با قیمت ۴۹٫۵ اتریوم، با ارزش ۱۶۰ هزار دلار خریداری کرده است.

۵) راه‌اندازی قراردادهای هوشمند Enjin’s Jumpnet برای توانمند‌سازی بازیکنان:

در آخرین اخبر ارزدیجیتال امروز، پلتفرم بازی مبتنی بر بلاکچین JumpNet را داریم که راه‌انداز قراردادهای هوشمند است. طبق توئیت این شرکت، قرارداد‌های هوشمند JumpNet، توسعه‌دهندگان بازی و برنامه‌های اقتصادی را ترغیب می‌کند تا توکن‌های ERC-20 خود را راه‌اندازی کنند.

علاوه بر این، توسعه‌دهندگان می‌توانند یک بازار قوی ایجاد کرده، و مکانیزم‌های ضریب منحصر به فرد را پیاده‌سازی کنند. قابل ذکر است که کاربران می‌توانند قراردادهای هوشمند و پروژه‌های NFT مجهزشده با JumpNet را با مقدارضریب کمتر ENJ ایجاد کنند. فناوری مقیاس‌پذیر Enjin شرکت JumpNet، یک بلاکچین سریع خودآگاه است که مبادلات امن، فوری و بدون گاز درون‌زنجیره‌ای فراهم می‌کند. این ابتکار صنعت بازی‌ها به سمت الگویی جدید سوق خواهد داد.

منبع: altcoinbuzz.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا