کیف پول کوینومی؛ آموزش نصب و بازیابی

کیف پول Coinomi یک والت امنیتی و چند زنجیره‌ای است و از بیت‌کوین و دیگر آلت‌کوین‌ها و توکن‌های بزرگ دیگر، پشتیبانی محلی می‌کند. کیف پول کوینومی صرافی درونی دارد که به شما امکان می‌دهد تا صدها دارایی و هزاران جفت ارز را با یکدیگر، از طریق همکاری کوینومی با  DEXهای مختلف، با یکدیگر مبادله کنید. coinomi قابلیت ذخیره توکنهای غیرمثلی را برای شما فراهم می کند.

کیف پول Coinomi برای موبایل و دسکتاپ در دسترس است. در این مقاله نصب، ساخت و بازیابی کیف پول Coinomi  در گوشی همراه را به شما آموزش می‌دهیم.

• نصب کیف پول کوینومی در موبایل:

کیف پول کوینومی را به رایگان می‌توانید از App Store گوشی آیفون، از Google Play Store گوشی‌های اندروید، و یا از وبسایت Coinomi دریافت کنید. برای نصب برنامه از وبسایت بر لینکهای زیر کلیک کنید.

دریافت نسخه اندروید Google Play Store

دریافت نسخه نصبی اندروید کیف پول Coinomi

دریافت نسخه iOS از App Store

• ساخت والت جدید:

کوینومی آموزش نصب و بازیابی

برای ایجاد کیف پول جدید بر گزینه «Create a New Wallet» کلیک کنید.

والت کوینومی

در مرحله بعد کوینومی از شما می‌خواهد تا رمزارزها و توکنهای مورد نظر خود را وارد کنید. در صورت تمایل رمزارزهای دلخواه خود را در کیف پول اضافه کرده و بر گزینه «Next» کلیک کنید، و در صورت عدم تمایل بر سمت چپ بالای صفحه کلیک کنید تا این مرحله را به بعد موکول کنید.

کیف پول کوینومی

در صفحه بعد، مجموعه قوانین و قواعد برنامه Coinomi برای شما آورده شده است. بر گزینه «Accept» کلیک کنید.

امنیت والت دیجیتال

اکنون در صفحه اول کیف پول کوینومی خود قرار دارید، اما همانطور که در کادر قرمز پیداست هنوز کیف‌پول شما پشتیبانی نشده است.

برای تعیین رمزعبور (Password) و پشتیبانی (Back up) گرفتن از دارایی‌های خود، بر کادر قرمز کلیک کنید.

کوینومی برای تامین امنیت و پشتیبانی از دارایی‌های موجود در کیف ‌پول، از ۲۴ کلمه بازیابی seed phrase استفاده می‌کند. کیف پول MetaMask کلمات بازیابی شما را با ترتیب مخصوص به شما ارائه می‌دهد. در صفحه بالا بر گزینه «OK» کلیک کنید.

کلمات بازیابی seed phrase

کلمات بازیابی Seed Phrase خود را به ترتیب یادداشت کرده و در جایی مطمئن نگهداری کنید. سپس برای تائید کادر پایین را تیک بزنید تا گزینه رفتن به مرحله بعد آشکار شود، بر آن کلیک کنید.

بازیابی کیف پول coinomi

در صفحه بعد کلمات بازیابی seed phrase شما به صورت بهم ریخته آشکار می‌شود. شما باید به ترتیب بر کلمات کلیک کنید. و پس از پدیدار شدن گزینه فلش، برای رفتن به مرحله بعد بر آن کلیک کنید.

تعیین password کیف پول

مرحله بعد برای تعیین یک Password (رمزعبور) برای کیف پول شماست. رمز عبور خود را در کارد اول وارد کرده، و سپس تکرار آن را در کادر دوم بنویسید.

اکنون مراحل ساخت و پشتیبانی گرفتن از کیف پول Coinomi شما به پایان رسیده است.

• بازیابی کیف پول Coinomi:

برای بازیابی کیف پول Coinomi و دارایی‌های دیجیتالی درون آن، شما به ۲۴ کلمه بازیابی Seed Phrase خود احتیاج دارید.

بازیابی کیف پول کوینومی

پس از نصب کیف پول، برای بازیابی اینبار بر گزینه «Restore A Wallet» کلیک کنید.

بازیابی والت دیجیتال

در مرحله بعد، شما باید کلمات بازیابی خود را به ترتیب و با کمک کیبورد برنامه در کادر بالا وارد کنید. کیبورد برنامه برای یافتن کلمات به شما کمک می‌کند.

پس از اتمام این مرحله و کلیک بر فلش، بازیابی کیف پول شما به پایان می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا