اشتباهات جبران ناپذیر در صرافی بایننس

اشتباهات جبران ناپذیردر صرافی بایننس

با توجه به تحریم های مالی سنگین علیه مردم عزیز کشورمان، تقریباً همه کاربران و به خصوص تریدرها کم و بیش از خطرات کار با صرافی بایننس اطلاع دارند. امروز در سلسله مقالات «اشتباهات جبران ناپذیر» قصد داریم دو مورد بسیار خطرناک در کار با این صرافی محبوب را به شما عزیزان گوشزد کنیم. با ما همراه باشید.

تغییر غیر قابل توجیه آی‌پی:

بسیاری از تازه واردهای عرصه ارزهای دیجیتال که اتفاقاً آشنایی جزئی با مبانی شبکه نیز دارند، با تصور تغییر آی‌پی برای شناخته نشدن در صرافی اقدام به ثبت نام و سپرده گذاری می کنند. تصور این افراد تا حدی درست است، اما آنچه موجب دردسر می شود تغییر غیر قابل توجیه آی‌پی کاربر است و از آنجا که تمامی وی‌پی‌ان های رایگان به طرز غیرقابل تحملی در هر اتصال شما را با یک آی‌پی جدید متصل می کنند، بلافاصله شما را زیر ذره بین صرافی قرار داده و به عبارتی دیگر لو می روید!
استفاده از وی‌پی‌ان رایگان برابر است با لو رفتن و طبیعتاً به خطر افتادن دارایی دیجیتال شما! مطمئن شوید وی‌پی‌انی که استفاده می کنید، دارای یک آی‌پی ثابت بوده و می توانید تا مدت ها از همان لوکیشن مشخص متصل شوید.

احراز هویت با مدارک فیک:

علیرغم اینکه در اشتباه پیشین، اغلب کاربران بالاخره توانسته اند سرمایه های خود را پس بگیرند، در صورت بروز این اشتباه تقریباً هیچ راه نجاتی وجود ندارد! صرافی بایننس به اغلب کاربران ایرانی لو رفته، پس از اعتراف به ایرانی بودن اجازه برداشت داده اما در صورت استفاده از مدارک فیک برای احراز هویت، تنها راه برداشت از حساب پیدا کردن خود شخص صاحب مدارک است که با توجه به قلابی بودن مدارک، بهتر است به طور کلی دارایی موجود در صرافی را برای همیشه فراموش کنید.

فریب کسانی که وعده احراز هویت حساب شما را می دهند نخورید. استفاده از مدارک فیک برای احراز هویت بایننس می تواند موجب از دادن کل دارایی موجود در کیف پول صرافی شود!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا