آموزش نصب و راه اندازی Trust Wallet

طریقه نصب و راه اندازی trust wallet

در این مقاله آموزشی قصد داریم شما را با یکی از بهترین ولت های موجود برای تلفن های همراه آشنا نموده و طریقه نصب آن را به صورت تصویری آموزش دهیم. قبل از هر چیز نیاز است که با ماهیت اصلی ولت ها کمی آشنا بشوید.

ولت چیست؟

ولت یا همان کیف پول به بستری گفته می شود که شما برای نگهداری و یا انتقال ارزهای دیجیتال نیازمند آن هستید. هر ولت دارای دو کلید خصوصی و عمومی می باشد. کلید عمومی در واقع به آدرسی گفته می شود که شما برای دریافت پول از آن استفاده می کنید. اگر بخواهیم یک مثال ساده بزنیم کلید عمومی مانند آدرس ایمیل شما بوده، که برای دریافت ایمیل آن را به اشخاص مختلف ارسال می کنید.

و اما کلید خصوصی؛ از یک رشته اعداد و حروف بی ربط تشکیل شده است تنها به مالک ولت تعلق داشته و شخص دارنده آن، می تواند پولی را که به آن ولت تعلق دارد به ولت های دیگر منتقل کند. نکته مهمی که در خصوص کلید های خصوصی وجود دارد عدم بازیابی آنهاست.

به این صورت که اگر شما کلید خصوصی ولت خود را از دست دهید، دسترسی خود را به پولتان به طور کامل از دست می دهید و هیچ راهی برای بازگرداندن آن شما وجود ندارد.

تراست ولت چیست؟

تراست ولت یکی از محبوب ترین و بهترین ولت های موجود برای پلتفرم های موبایل بوده، که توسط صرافی بایننس توسعه داده می شود. این ولت از قابلیت نگهداری اکثر توکن ها و کوین های موجود بهره برده و با قابلیت هایی مانند استکینگ اختصاصی، یک ولت منحصر به فرد محسوب می شود.

حال که با ماهیت ولت ها و نحوه کارکرد آن ها آشنا شدید سری به نحوه نصب و راه اندازی این ولت بزنیم.

۱_ دانلود و نصب. شما ابتدا باید برنامه تراست ولت را دانلود نموده و نصب کنید. این اپلیکیشن برای سیستم عامل های Android و IOS موجود بوده و می توانید برای دانلود آنها از طریق لینک های زیر اقدام کنید.

Android

IOS

۲_ پس از دانلود و نصب اپلیکیشن نوبت به راه اندازی ولت می رسد. روی آیکون اپلیکیشن کلیک کرده و مطابق شکل زیر روی گزینه “Create a New Wallet” کلیک کنید.

طریقه نصب و راه اندازی trust wallet

۴_ در این قسمت برنامه به شما اهمیت نگهداری از کلید عبارات بازیابی (Recovery Phrase) ولت را گوشزد کرده و اطلاع می دهد که در صورت گم شدن، هیچ راهی برای بازیابی ولت وجود ندارد. بعد از کلیک روی تیک پایین صفحه گزینه “Continue” را انتخاب کنید.

طریقه نصب و راه اندازی trust wallet

۴_ در این بخش، برنامه عبارات بازیابی را به شما می دهد. این عبارات از ۱۲ کلمه که برای هر شخصی متفاوت است تشکیل شده است. بعد از کلیک روی گزینه کپی، آن را در یک جای امن که فقط خود شما به آن دسترسی دارید نگهداری کنید.

ترجیحا از آن یک نسخه کاغذی هم تهیه کنید تا اگر سیستم های آنلاین شما به هر دلیلی در دسترس نبود موجودی کیف پول از دست نرود.

طریقه نصب و راه اندازی trust wallet

۵_ در این بخش از برنامه، ۱۲ کلمه مخصوص شما را به صورت نامرتب به شما داده و از شما می خواهد که آنها را به همان ترتیب اصلی بچینید. برای این کار به ترتیب روی هر کلمه کلیک کنید. اگر این کار را درست انجام دهید بعد از انتخاب آخرین کلمه گزینه “Well Done” سبز رنگ برای شما به نمایش می آید. بعد از مشاهده آن روی دکمه “Done” کلیک کنید.

۶_ با مشاهده صفحه زیر می توانید مطمئن شوید که تمامی مراحل را به درستی طی نموده و ولت شما آماده استفاده شده است. اکنون می توانید با کلیک روی دکمه «به علاوه»، که در بالا سمت راست اپلیکیشن واقع شده، کوین ها و توکن های مورد نظر خود را به لیست اصلی اضافه کنید.

طریقه نصب و راه اندازی trust wallet

در صورت بروز هر گونه مشکل در هنگام نصب و یا وجود هر گونه سوال در این زمینه، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به صوت کاملاً رایگان شما را راهنمایی نموده و مشکل شما را برطرف نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا