ورود غول مواد غذایی به بازار NFT؛ Nestlé تعداد محدودی NFT با هدف خیریه عرضه کرد!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از کریپتو‌دیلی؛ شرکت غول غذا و نوشیدنی، نستله، یک مجموعه خاص ان‌اف‌تی را در تعداد محدود برای مناقصه گذاشت که صددرصد عواید آن صرف امور خیریه خواهد شد.

مجموعه NFT  شرکت Nestle براساس محصولات غلات صبحانه این برند طراحی شده و در بازار ان‌اف‌تی Opensea برای فروش گذاشته شده است. این اولین باری است که یک برند محصولات غلات صبحانه به صنعت NFT وارد می‌شود.

مجموعه NFT نستله که TRIX Globe نام دارد، دو طرح NFT دارد که در ۱۸ مارس تا ۱۳ می به مناقصه گذاشته خواهند شد.

مدیر اجرایی بازرگانی نستله، Emilien Mesquida، دراین‌باره گفت: «در راستای شعار «زندگی بهتر» شرکت، مفتخریم که فعالیت‌های مبتنی بر بلاکچین را با هدف بشردوستانه راه‌اندازی کرده‌ایم. کل درآمد حاصل از حراج به هلال احمر امارات اهدا خواهد شد».

راه‌اندازی مجموعه NFT نستله، اولین فعالیت شرکت در فناوری بلاکچین نیست. در سال ۲۰۱۹، این شرکت به سوی استفاده از فناوری بلاکچین حرکت کرد تا شفافیت بیشتری را در فرآیند زنجیره تامین خود بگنجاند. این تصمیم برای کاهش اثرات مخرب جنگل‌زدایی اتخاد شد.

نستله با پلتفرم ردیابی مواد غذایی مبتنی بر بلاکچین OpenSC همکاری کرد تا برای همگان امکان دسترسی به اطلاعات زنجیره تامین و پایداری محیط زیست را فراهم کند. این همکاری موجب شد تا افراد بتوانند چرخه مواد غذایی مصرفی خود را با فناوری بلاکچین ردیابی کنند.

نستله درباره همکاری با OpenSC گفت: «با این همکاری، نستله به اولین شرکت بزرگ مواد غذایی و نوشیدنی تبدیل می‌شود که از فناوری بلاکچین بهره‌مند می‌شود. از طریق این همکاری سفر نستله به سمت شفافیت کامل آغاز می‌شود».

منبع: Cryptodaily.co.uk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا