شبکه مشترک BTC, DOGE و ADA؛ چارلز هاسکینسون در فکر شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است!

شبکه مشترک BTC, DOGE و ADA؛ چارلز هاسکینسون در فکر شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از یو.تودی؛ چارلز هاسکینسون، بنیانگذار کاردانو، در پاسخ به تلاشهای ایلان ماسک برای خرید توییتر، پیشنهاد راه‌اندازی یک رسانه اجتماعی غیرمتمرکز را ارائه کرد.

چارلز هاسکینسون همچنین در پاسخ به کاربری که پرسید آیا می‌توان پلتفرم رسانه اجتماعی غیرمتمرکز را در شبکه‌های سراسری بلاکچین استفاده نمود، گفت: «بلاکچین کاردانو قرار است زنجیره‌ای متقاطع و همکاری‌پذیر با بیت‌کوین، دوج‌کوین و کاردانو باشد».

کاربر توییتر از هاسکینسون پرسیده بود: «ایده راه‌اندازی یک رسانه اجتماعی غیرمتمرکز عالی به نظر می‌رسد. اما آیا می‌توان آن را در همه بلاکچین‌ها استفاده نمود و فقط به کاردانو محدود نمی‌شود؟ اگر فقط محدود به کاردانو یا هر زنجیره واحدی باشد، فکر نمی‌کنم در اینصورت مفهوم غیرمتمرکز بدرستی اجرا شده باشد».

طبق گزارشات قبلی یو.تودی؛ ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به هیئت توییتر ۴۱ میلیارد دلار برای خرید کلیه سهام توییتر پیشنهاد کرد. او عنوان کرد که این پیشنهاد ناخواسته را برای مخافظت از آزادی بیان ارائه کرده است. قبل از آن، او ۹٫۲ درصد از سهام این شرکت را خریداری کرده بود.

در پاسخ به پیشنهاد ماسک، هیئت مدیره توییتر مجبور شد برای جلوگیری از اقدام ماسک، قانونی وضع کند که به هر سهام‌دار اجازه می‌دهد تنها درصد محدودی از سهام را در اختیار داشته باشد.

منبع: U.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا