تحلیل تکنیکال کاردانو؛ حمایت قدرتمند در ۱٫۸۹$!

تحلیل تکنیکال کاردانو؛ حمایت قدرتمند در 1.89$!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کریپتوپالیتن؛ قیمت کاردانو فعلاً در یک روند نزولی قرار دارد، اما تحلیل تکنیکال قیمت نشان می‌دهد که زمان صعودی شدن روند کاردانو فرا رسیده است.

قیمت رمزارز ADA به بالای حمایت ۱٫۸۹ صعود کرد و تحلیلگران را امیدوار نمود که در مرحله بعدی، مقاومت ۲٫۱۰ دلاری را نیز بشکند. در نتیجه، به احتمال زیاد ADA/USD خواهد توانست از تجمع نزولی فعلی خود خارج شود.

در کل، طی ۲۴ ساعت گذشته بازار ارزدیجیتال شاهد بازگشتی صعودی بود. صدرنشیان بازار، بیت‌کوین و اتریوم، به ترتیب ۴٫۳۸ درصد و ۵٫۳۵ درصد رشد کردند. پرسودترین رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته، HEX با افزایش بیش از ۱۲ درصد بوده که همچنان به عملکرد خوب خود ادامه می‌دهد.

تحلیل تکنیکال کاردانو در ۲۴ ساعت گذشته:

قیمت ADA/USDT در ۲۴ ساعت گذشته، در محدوده ۱٫۸۶ تا ۱٫۸۹ دلار، یعنی با میزان نوسان متوسط حرکت می‌کرد. حجم معاملات کاردانو ۲۰٫۹ درصد کاهش یافته و به ۱٫۵ میلیارد دلار رسیده است. ارزش بازار ADA اکنون حدود ۶۸ میلیارد دلار است و در رتبه ششم بازار ارزدیجیتال قرار دارد.

تحلیل تکنیکال نمودار ۴ ساعته ADA/USD:

در نمودار ۴ ساعته‌ (عکس دوم) می‌بینیم که امروز صبح نشانه‌های صعودی به روند Cardano بازگشته، که احتمالاً به شکست مقاومت بالاتر منجر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال کاردانو؛ حمایت قدرتمند در 1.89$!

قیمت Cardano در روزهای پیشین نزولی بوده است. تجمیع شروع شده از اول نوامبر در سطح ۲ دلاری ADA، توانست در روز ۹ نوامبر با یک جهش صعودی ثابت، قیمت را به ۲٫۳۷۵ دلار رساند و بالاترین رکورد تاریخی جدید را برای این رمزارز ثبت کند.

سپس قیمت کاردانو تحت تاثیر یک اصلاح قوی قرار گرفت و طی یک روز سودهای بدست آمده را پاک کرد. کاردانو از آن زمان تاکنون قله‌های بالا و پایین را تجربه کرده است، که نشانه از تثبیت قیمت در محدوده‌ای کوچکتر دارد.

پس از تلاشی ناموفق برای شکست قیمت به زیر ۰٫۰۰۸۰ دلار در روز گذشته، امروز کاردانو بار دیگر روند صعودی خود را آغاز کرد. ممکن است که ببینیم کاردانو بار دیگر برای شکست مقاومت ۲.۱۰ دلاری، که مانعی برای روند صعودی این رمز ارز بوده، آماده شود.

نتیجه‌گیری:

قیمت ADA اکنون در حال بهبود است و توانسته به بالای سطح حمایت خود صعود کند. می‌ُتوانیم امیدوار باشیم که کاردانو بزودی، شاید تا پایان امروز، دستاوردهای جدیدی را تجربه کند.

منبع: cryptopolitan.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا