معرفی ۵ توکن برتر هفته Binance Smart Chain

معرفی 5 توکن برتر هفته Binance Smart Chain

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز‌کریپتو؛ بر همگان روشن است که شبکه بایننس اسمارت چین، بسیار محبوب، مهم و پلتفرم برتر معاملاتی جهان است. اسمارت چین یک بلاکچین است که برای وام‌دهی نیز قابل استفاده است. همچنین، اسمارت چین یک بلاکچین است که با قراردادهای هوشمند امکان ایجاد دی‌اپ در محیط دیفای را فراهم می‌کند. با ما همراه باشید تا به پنج توکن برتر این شبکه از نظر رشد هفتگی در کوین‌مارکت‌کپ نگاهی بیندازیم

توکن (ALT) Alitas:

این توکن، یک زیرساخت در حال توسعه از نسل جدید پروتکلهای قابل اعتماد شبکه است و برای توسعه‌ یک محیط کارآمد، آسان، امن و قابل اطمینان در سراسر جهان فراهم می‌سازد.

در طراحی توکن Alitas از هیچ ساختار معمولی زنجیره‌ای استفاده نشده است. این شبکه یک دستاورد مهم در نظریه گراف‌های چرخه‌ای هدایت شده سنتی (DAG) محسوب می‌شود. طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت Alitas اکنون ۸٫۲۹ دلار آمریکا با حجم معاملات ۲۴ ساعته ۲٫۲۸۴,۶۸۶ دلار آمریکا است.

شبکه (CELR) Celer:

شبکه Celer یک رمزارز معاصر است که تکنولوژی‌های معاملات همتا به همتا، استخراج و سایر پیشرفت‌های تکنولوژی را ترکیب می‌کند.

سلر میلیاردها تراکنش امن خارج از زنجیره را در ثانیه‌ای انجام می‌دهد و کارایی بلاکچین و برنامه‌های غیرمتمرکز را به پتانسیل کامل خود می‌رساند. طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت  توکن شبکه Celer 0.114671 دلار با حجم روزانه ۲۸۸,۶۱۶,۶۱۸ معامله می‌شود. سلر در شبانه‌روز گذشته ۵٫۸۸ درصد افزایش یافته است.

توکن (AVAX) Avalanche:

توکن Avalanche از معتبرترین پروتکلهای اثبات سهام و دارای سریعترین زمان نهایی نسبت به سایر پلتفرمهای قرارداد هوشمند است.

علاوه بر اینها، Avalanche سریع، ارزان و دوست‌دار محیط‌زیست است. هر نرم‌افزاری که با قرارداد هوشمند کار می‌کند، با استفاده از Avalanche می‌تواند بر رقیبان خود مسلط شود. طبق گزارش CoinMarketCap، امروز Avalanche در قیمت ۶۸٫۵۷ دلار، با حجم معاملات روزانه ۲,۱۸۱,۹۹۲,۹۶۵ دلار قرار دارد.

توکن (COTI) COTI:

پلتفرم COTI خود را به عنوان اولین پلتفرم مالی سازمانی درجه یک جهان، از نظرصرفه‌جویی در وقت و هزینه معرفی می‌کند. COTI اولین فناوری بلاکچین اصلاح‌شده در جهان برای پرداخت‌های غیرمتمرکز به شرکت‌ها، دولت‌ها و صادرکنندگان استیبل‌‌کوین است.

طبق گزارش CoinMarketCap، قیمت COTI امروز ۰٫۴۱۹۲۴۹ دلار، با حجم معاملات روزانه ۲۲۲,۲۹۳,۷۵۸ دلار آمریکا است. قیمت این توکن در ۲۴ ساعت گذشته ۸٫۶۲ درصد افزاش یافته است.

شبکه (MASK) Mask:

شبکه Mask یک پروتکل است که ارتباطات ارسال‌شده از طریق توئیتر و فیس‌بوک را رمزگذاری می‌کند. این توکن به عنوان پیوند بین اینترنت و یک شبکه غیرمتمرکز عمل می‌کند.

این عملکرد شامل انتقال مستقیم بودجه از توئیتر برای کمپین جوایز Gitcoin، پرداخت‌های همتا به همتا و ذخیره‌سازی غیرمتمرکز می‌شود. طبق گزارش CoinMarketCap، شبکه Mask امروز قیمت ۱۰٫۹۱ دلار، با حجم معاملات روزانه ۷۹,۲۳۷,۵۸۴ دلار دارد. در شبانه‌روز گذشته قیمت این توکن ۲٫۱۸ درصد افزایش یافته است.

منبع: thenewscrypto.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا