مشکلات رایج هنگام کار با بایننس و راه حل آنها

مشکلات رایج در بایننس binance

کاربران زیادی را دیده ام که هنگام کار در صرافی بایننس، دچار مشکلاتی شده اند. این صرافی با تمام مزایای غیرقابل انکارش، محیط کمی پیچیده ای دارد. چیزی که باعث شده برای بسیاری از کاربران خصوصاً تازه کارها، سردرگم کننده باشد. در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را با برخی از مشکلات رایج در بایننس و راه حل های ساده پشت این مشکلات به ظاهر پیچیده آشنا کنیم.

پول در والت بایننس موجود، اما هنگام ترید موجودی را صفر اعلام می کند:

مشکلات رایج در بایننس binance

 این سوال پر تکرار پاسخ ساده ای دارد. وقتی برای مثال مقداری تتر دارید و در جفت ارز BTC/USDT معامله ای از نوع Limit یا OCO باز کرده اید، مقداری درخواستی شما کیف پول تتر بلاک شده تا قیمت به درخواست شما رسیده و معامله انجام شود، چیزی شبیه صف خرید سهام در بورس ایران. اگر از انجام ترید درخواستی خود منصرف شدید، کافیست از طریق منوی Trade وارد Open Trades شده و درخواست خود را لغو کنید تا پولتان آزاد و قابل استفاده گردد.

هیچ تریدی باز نیست، اما هنگام انجام معامله در بخش Margin موجودی همچنان صفر است

یکی دیگر از مشکلات رایج هنگام کار با بایننس که پاسخ آن حتی از قبلی نیز ساده تر می باشد. صرافی بایننس برای معاملات Spot و Margin دو کیف پول جدا در نظر گرفته است. به این معنا که نخست باید رمزارز مورد نظر را به والت مخصوص Margin منتقل نموده، سپس معاملات خود را باز کنید. برای انجام اینکار وارد منوی Wallet شده و از تب بالا گزینه Margin را انتخاب کنید. پس از یافتن کیف پول خود، با زدن دکمه Transfer و انتخاب مبدأ و مقصد رمزارزتان را انتقال دهید.

علیرغم روشن بودن VPN، پس از ورود به صرافی، اخطار ورود غیر مجاز با آی‌پی ایران ایمیل شده

مقصر اصلی این مشکل ساده ولی بسیار ترسناک، نوسانات اینترنت کشور عزیزمان است! اگر برای دور زدن تحریم های این صرافی از VPN استفاده می کنید، باید حواستان به این نوسانات باشد. حتی یک ثانیه قطع و وصل شدن VPN می تواند منجر به شناسایی آی‌پی ایرانی شما شود. البته جای نگرانی نیست، در اکثر مواقع کافیست با استفاده از لینکی که ایمیل شده، این آی‌پی را غیرمجاز معرفی کنید. اما برای اجتناب این چنین خطری، لازم است VPN شما دارای قابلیت Kill Switch باشد تا در صورت مواجهه با قطعی ناشی از نوسان سرعت، فوراً آی‌پی ایرانی شما را بلاک کرده و از لو رفتن جلوگیری کند.

بلاک شدن آی پی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا