شرکت گاگنهایم پارتنرز به دارندگان بیت کوین پوست

شرکت گاگنهایم پارتنرز به دارندگان بیت کوین پوست

اختصاصی کوین گراف – با رونق گرفتن بازار و افزایش قیمت ارزهای دیجیتال و همچنین محبوبیت و کارایی آنان، به تازگی شرکت های سرمایه گذاری و مشاوره مالی وارد این بازار شده و بخشی از سرمایه های خود را به این امر اختصاص داده اند. در این بین یک شرکت بزرگ دیگر هم به جمع آنان اضافه شد.

«گاگتهام پارتینز» شرکت مشاور و سرمایه گذار در خدمات مالی با ارزش بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار یکی از جدیدترین شرکت هایی است که بخشی از سرمایه خود را وارد بازار ارزهای دیجیتال کرده است. این شرکت که به نمایندگی کمپانی ها، صندوق های بازنشستگی و غیره در انواع مختلف کلاس های دارایی سرمایه گذاری می‌کند، در تاریخ ۲۷ نوامبر (۷ آذر) اعلام نموده که از طریق «صندوق فرصت های بزرگ» خود در صندوق بیت کوین شرکت «گری اسکیل» که یک واسطه خصوصی برای سرمایه گذاری در بیت کوین است، حداکثر ۱۰ درصد از کل دارایی شرکت را سرمایه گذاری کرده و وارد این حوزه می شود.

هم اکنون ارزش صندوق بیت کوین گری اسکیل با افزایش اخیر قیمت بیت کوین به بیش از ۱۰ میلیارد رسیده است. صندوق فرصت های بزرگ یکی از معروف‌ترین بخش های این شرکت می‌باشد که بیش از ۵ میلیارد دلار دارایی آن را مدیریت می کند. طبق اعلام وبسایت گاگتهایم، این شرکت در شرایط فعلی بازار به دنبال راهکارهایی برای ورود به سایر طبقات دارایی برای افزایش بالقوه یا کاهش ریسک است که از جمله این راهکارها وارد شدن به بازار ارزهای دیجیتال خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا