سقف معاملات هفتگی UNISWAP رکورد زد!

اختصاصی کوین گراف، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ در قلب انفجار دیفای در سال جاری قرار داشته است. این صرافی دیروز رکورد حجم معاملات هفتگی ده میلیارد دلاری را به ثبت رسانده است.

هیدن آدامز مدیرعامل این صرافی در توئیتی این خبر را اعلام کرده است. او همچنین نموداری را منتشر کرده که افزایش ۲۵.۷ درصدی حجم معاملات هفتگی در این صرافی را نشان می دهد.در صورتی که یونی سواپ بتواند با همین سرعت پیش برود، بیش از ۵۰۰ میلیارد دلار تراکنش را در یک سال پردازش خواهد کرد.

طبق داده های CoinGecko، حجم معاملات ۲۴ ساعته یونی سواپ حدود ۱.۹ میلیارد دلار است. پنکیک سواپ و Mdex در عرض همین دوره ۲۴ ساعته هریک بیش از ۳ میلیارد دلار تراکنش را پردازش نموده اند.

یونی سواپ یک پلتفرم محبوب برای سرمایه گذاران به منظور دسترسی به پروژه های جدید دیفای است که هنوز در صرافی های متمرکز بزرگی چون کوین بیس، کراکن و بایننس در دسترس نمی باشند. یک ایردراپ ۴۰۰ توکنی یونی باعث گسترش محبوبیت این صرافی در شش ماه اخیر شده است. این ۴۰۰ توکن اکنون ۱۲۰۰۰ دلار ارزش دارند.

نکته قابل ملاحظه اینکه، این صرافی در ماه فوریه با عبور از رکورد ۱۰۰ میلیارد دلاری حجم معاملات یک نقطه مهم در تاریخ خود ثبت کرده است. رشد چشمگیر یونی سواپ از اواسط سال ۲۰۲۰ نشانه اوج گرفتن بازار گاوی دیفای بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا