تتر درباره پشتوانه USDT اطمینان خاطر داد

پس از نگرانی های فراوان از سوی کاربران و مراجع قانونی، تتر نسبت به پشتوانه کامل فیاتی هر واحد از استیبل کوین های خود اطمینان خاطر داد.

به گزارش کوین دسک (coindesk.com)، گریگوری پپین (Gregory Pepin) در مصاحبه ای اظهار داشت: هر واحد USDT با پشتوانه فیاتی حمایت می‌شود و این پشتوانه حتی بیشتر از حد نیاز است. وی همچنین تأکید نمود: هر واحد USDT به صورت ۱:۱ با دلار قابل معاوضه بوده و این قاعده هرگز تغییر نخواهد کرد.

این سخنان در حالی مطرح شده که با توجه به رشد فزاینده بازار ارزهای دیجیتال که موجب رسیدن Market Cap این استیبل کوین از ۴ میلیارد به ۲۴ میلیارد دلار شد، بسیاری از منتقدان و قانون گذاران کشورهای غربی از عدم پشتیبانی کامل از USDT ابزار نگرانی کرده بودند.

این نگرانی ها از این بابت است که در صورت عدم پشتیبانی کامل از هر واحد این استیبل کوین و رسانه ای شدن این موضوع، قیمت USDT از وضعیت ۱:۱ خود خارج شده و دچار افت شدید قیمتی شود.

از نگاهی دیگر شیوع این دست نگرانی ها و شایعات، می‌تواند ناشی از مقابله ذاتی دولت های غربی به پرچمداری ایالات متحده آمریکا علیه ارزهای دیجیتال و رشد چشمگیر آن در سال های اخیر باشد. شایعاتی که با قصد ضربه زدن به اکوسیستم نوبنیاد رمزارزها ساخته و پرداخته می‌شوند.

نظر خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: coindesk.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا