اعتقاد دیوید گرایدر به اتر ۱۰۵۰۰ دلاری!

استراتژیست و سرمایه‌گذار سرشناس، دیوید گرایدر در مصاحبه با بلومبرگ از اعتقاد خود به اتریوم ده هزار و پانصد دلاری سخن گفت!

به گزارش کوین کودکس (CoinCodex)، دیوید گرایدر (David Grider) استراتژیست و سرمایه‌گذار سرشناس ارزهای دیجیتال معتقد است توکن بومی اتریوم (ETH) پتانسیل رسیدن به قیمت ۱۰,۵۰۰ دلار به ازای هر واحد را داراست. وی همچنین سرمایه‌گذاری در اتریوم را دارای بهترین نرخ ریسک در مقابل بهره (risk/reward) معرفی کرد.

علیرغم هم نظر بودن اغلب تحلیلگران در پتانسیل بسیار بالای اتریوم در طولانی مدت، رقم ۱۰,۵۰۰ دلار برای بسیاری از آنان همچنان غلوآمیز به نظر می‌رسد. چراکه با توجه حجم فعلی توکن های در گردش، تجربه چنین قیمتی نخست نیازمند ۱.۲ تریلیون دلار حجم بازار فقط برای اتر است که با حجم فعلی این بازار (حدوداً ۱۴۰ میلیارد دلار) فاصله قابل توجهی دارد.

وی از دلایل چنین پیش‌بینی جسورانه ای تنها به «محاسبات بلاکچینی» اشاره کرده و توضیح جامعی ارائه نداد. اما آنچه مسلم است گذشته از ارقام قابل پیش‌بینی و تعیین زمان دقیق، با توجه به روند فزاینده اعتماد عمومی به اتریوم ۲.۰ و همچنین مهاجرت سرمایه های جدید از بازارهای سنتی به سمت ارزهای دیجیتال، اتریوم پس از بیت کوین نخستین هدف سرمایه‌گذاری و به طبع آن افزایش حجم کلی این بازار خواهد بود.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: coincodex.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا