اصرار دولت بایدن بر لایحه‌ای ۳٫۵ تریلیون دلاری برای اشتراک داده‌های رمزنگاری جهان

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز.بیت‌کوین؛ گزارش می‌شود، دولت بایدن اصرار دارد تا قوانین اشتراک داده‌های رمزنگاری جهان، را در یک لایحه ۳٫۵ دلاری بگنجاند. خزانه‌داری آمریکا از مشاغل رمزنگاری می‌خواهد تا اطلاعات مربوط به دارندگان دارایی‌های دیجیتالی کاربران خارجی را گزارش دهند، «تا ایالات متحده بتواند این اطلاعات را با شرکای تجاری جهانی خود به اشتراک بگذارد. »

خزانه‌داری آمریکا قصد دارد قوانین بیشتری بر صنعت رمزنگاری وارد کند:

براساس گزارش‌ها، خزانه‌داری ایالات متحده قصد دارد تا بزودی با یک لایحه ۳٫۵ تریلیون دلاری، قوانین بیشتری برای رعایت مالیات دارایی‌های رمزنگاری لحاظ کند.

خبرگذاری سیاسی Roll Call، روز دوشنبه به نقل از یکی از مقامات دولتی، که مجاز به صحبت در این مورد نبود، گزارش کرد: «دولت بایدن امیدوار است که بتواند اقدامات لازم برای اشتراک‌گذاری اطلاعات کاربران ارزهای دیجیتال با شرکای تجاری جهانی خود را فراهم کند. »

با توجه به گزارش خزانه‌داری ایالات متحده؛ «ماهیت جهانی بازار رمزنگاری به شهروندان ایالات متحده فرصت می‌دهد تا دارایی‌ها و درآمد خود را با استفاده از حجم زیاد مبادلات و ارائه‌دهندگان کیف‌پول، از اداره مالیاتی پنهان کنند. برای مبارزه با احتمال فرار مالیاتی با استفاده از دارایی‌های رمزنگاری لازم است، تا گزارش اطلاعاتی توسط کارگزاران رمزنگاری، برای کمک به شناسایی مالیات‌دهندگان و تقویت تعهدات داوطلبانه مالیاتی تحویل داده شود. »

با این حال برای دسترسی به این اطلاعات، آمریکا نیازمند است‌ تا بتواند اطلاعات مشابه در مورد کاربران خارجی دارندگان حسابهای آمریکایی، را در اختیار دیگر کشورها قرار دهد. این موضوع بخشی از توافق‌نامه‌ی «تبادل اطلاعات مالیاتی» است.

اعمال قوانین بیشتر بر معاملات رمزنگاری، به دنبال لابی‌های گسترده مجلس سنای آمریکا برای تصویب یک لایحه زیرساختی ۱٫۲ تریلیون دلاری انجام شد. این لایحه، تعریف کلمه «صرافی»‌ را برای کارگزاری‌ها محدود می‌کند.

در پی واکنش قانون‌گذاران و جامعه رمزنگاری، یک مقام رسمی وزارت خزانه‌داری اطمینان داد که بقیه کاربران رمزنگاری، مانند استخراجگران و توسعه‌دهندگان نرم‌افزاری مورد هدف قرار نخواهند گرفت.

منبع: news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا