اتصال BSC و ERC-20 به یاری pNetwork

پی‌نتورک در اطلاعیه ای رسمی اعلام کرد به قصد اتصال دو شبکه «بایننس اسمارت چین» و «اتریوم» وارد همکاری با بایننس شده است.

به گزارش کریپتونومیست (Cryptonomist)، pNetwork یک پلتفرم بین زنجیره‌ای (Cross-Chain) به منظور ایجاد قابلیت انتقال آزادانه توکن های غیرقابل خرج (NFTs) از یک بلاکچین به بلاکچین دیگر بوده که به لطف این همکاری امکان انتقال آنان به بایننس اسمارت چین (BSC) نیز فراهم خواهد شد.

این پلتفرم همچنین کمک شایانی به قابلیت انتقال توکن ها بر بستر اسمارت چین به شبکه اصلی اتریوم و بلعکس خواهد کرد که می‌تواند موجب یکپارچگی هرچه بیشتر این دو شبکه شود. از نگاهی دیگر، pNetwork قابلیت گستردن dApp ها در تمامی بلاکچین های طرف قرارداد خود منجمله شبکه بیت کوین، لایت کوین و غیره را مهیا کرده است.

ژانگ پنگ ژائو مدیرعامل صرافی بایننس، فوریه سال جاری را برای شروع این همکاری وعده داده و اینگونه اظهار داشت: بایننس اسمارت چین خصوصیات ارزشمند بسیاری را به دنیای بلاکچین هدایت کرده است. پلتفرم pNetwork نیز پل قابل اطمینانی برای ارتباط ما با سایر بلاکچین ها فراهم کرده تا اکوسیستم dApp ها فضای بهتری برای شکوفایی داشته و صنعت ارزهای دیجیتال بیش از پیش در ارتباط با یکدیگر باقی بماند.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: en.cryptonomist.ch

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا