کیف پول Atomic، آموزش نصب و بازیابی

کیف پول Atomic، آموزش نصب و بازیابی

کیف پول Atomic یکی از جامع‌ترین والتهای ارزدیجیتال بازار است که استفاده از آن حتی برای کاربران کم تجربه نیز آسان می‌باشد. Atomic خدمات بیش از ۳۰۰ رمزارز را فراهم می‌سازند و برای کاربران خود پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد.

از ویژگی‌های خاص این کیف پول می‌توان به تخفیف‌هایی این پلتفرم در هزینه انتقالات و پاداشهای سخاوتمند آن اشاره کرد. کیف پول Atomic صرافی درونی خود را دارد که با ShapeShift و Changelly همکاری می‌کند.

در این مقاله نحوه نصب و بازیابی کیف پول Atomic را در ویندوز به شما آموزش می‌دهیم.

• نصب Atomic در ویندوز:

کیف پول Atomic، آموزش نصب و بازیابی

برای دریافت رایگان کیف پول اتومیک به وبسایت Atomic مراجعه کنید. این کیف پول برای راحتی کاربران برای سیستم‌عامل‌های مختلف توسعه داده شده است.

دانلود Atomic

در صفحه بالا سیستم عامل مورد نظر خود را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. می‌توانید نسخه مخصوص ویندوز این کیف پول را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود نسخه windows کیف پول Atomic

با کلیک بر آیکون ویندوز و یا لینک بالا، کادر زیر برای شما نمایان می‌شود. برای دانلود فایل نصبی برنامه بر گزینه «Save File» کلیک کنید.

دریافت کیف پول Atomicپس از تمام دانلود، بر روی فایل کلیک کرده و آن را اجرا می‌کنیم. فایل نصبی برنامه بطور خودکار نصب را انجام داده، و شما به صفحه اول کیف پول می‌برد.

ساخت کیف پول جدید:

در صفحه اول برنامه، بر گزینه «New Wallet» کلیک کنید.

ایجاد کیف پول دیجیتال

اکنون باید برای کیف پول خود یک Password (رمزعبور) تعیین کنید. رمزعبور منتخب خود را در کادر اول، و تکرار آن را در کادر دوم وارد کنید. سپس برای تائید بر گزینه «Set Password» کلیک کنید.

تنها راه بازیابی یک کیف‌پول دیجیتالی، در دست داشتن ۱۲ کلمه بازیابی Seed phrase آن است. پیش از آنکه سرمایه خود را وارد کیف‌پول کنید، باید از اطلاعات خود Backup (پشتیبانی) بگیرید.

همانطور که در عکس بالا پیدا است، در این مرحله کیف پول اتومیک ۱۲ کلمه بازیابی کیف پول را به شما نمایان می‌کند. این کلمات را با ترتیب مخصوص خود یادداشت کرده و در جای مطمئن نگهداری کنید.

در پایان بر گزینه «Open Wallet» کلیک کنید. اکنون ایجاد کیف پول Atomic جدید شما به پایان رسیده است.

• بازیابی کیف پول:

برای بازیابی کیف پول اتومیک با استفاده از کلمات seed phrase، پس از نصب برنامه اینبار بر گزینه «Restore From Backup» کلیک می‌کنیم.

بازگردانی کیف پول atomic

در صفحه بعد بر گزینه «Continue» کلیک کنید.

در صفحه بعد، شما باید ۱۲ کلمه بازیابی Seed phrase را در کادر وارد کنید و بین آنها فاصله بگذارید. سپس بر گزینه «Restore» کلیک کنید.

بازیابی atomic

در صفحه بعد کیف پول از شما میخواهد تا رمزعبور جدیدی برای کیف پول خود انتخاب کنید. رمزعبور منتخب خود را در کادر اول، و تکرار آن را در کادر دوم وارد کنید.

سپس با کلیک بر گزینه «Set Password»، بازیابی کیف پول اتومیک شما به پایان می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا