صرافی Gate.io به اکوسیستم TRON ملحق می‌شود!

صرافی Gate.io به اکوسیستم TRON ملحق می‌شود!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌کوئرا؛یکی از ۱۰ صرافی برتر ارزدیجیتال Gate.io به اکوسیستم TRON محلق می‌شود. TRON یک اکوسیستم بلاکچین خبره است که توسط توسعه‌دهندگان بلاکچین سرتاسر جهان، منتشر و توسعه‌داده شده است. TRON یکی از پایبندترین اکوسیستم‌ها به ایده‌ی «تمرکززدایی از وب» می‌باشد.

بنیان TRON (@Tronfundation) در تاریخ ۱۳ سپتامبر در توئیتر خود نوشت: «به Geto.io برای الحاق به اکوسیستم TRON تبریک می‌گوییم! شما می‌توانید منتظر ارائه اولین NFT درون‌زنجیره‌ای از سری کارهای «KAWS» در Gate.io باشید.»

همانطور که می‌بینید، بنیان TRON در توئیت خود ورود Geto.io را تبریک گفت. در نتیجه این الحاق، اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز Gate.io کاملا با بلاکچین TRON منطبق خواهند شد.

در خبر رسمی، TRX اعلام کرد که Gate.io نمایش اولین توکن‌ غیرمثلی (NFT) درون‌زنجیره‌ای از سری «KAWS» را در ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۱ آغاز خواهد کرد.

جاستین سان در سپتامبر ۲۰۱۷ اکوسیستم TRON را بنیان‌گذاری کرد و تاکنون توانسته به بسیاری از اهداف این پروژه دست یابد. به عنوان مثال، اکنون زنجیره‌ عمومی TRON یکی از امن‌ترین سیستم‌های زنجیره‌ای عمومی است.

یک ویژگی قابل توجه این بلاکچین، عملکرد آن در یک شبکه غیرمتمرکز است، که در آن تولید و ذخیره داده‌ها به افراد یا گرو‌ه‌های خاصی وابسته نیست. بنابراین یکپارچگی داده‌ها با رمزگذاری تضمین شده است.

ادغام بنیان TRON و Gate.io منجر به برآورده‌شدن بهتر نیازهای کاربران خواهد شد و به پیشرفت فناوری غیرمتمرکز کمک خواهد کرد.

در نتیجه، TRON به سرعت تبدیل به یکی از بزرگترین رقیبان اکوسیستم‌های‌ بلاکچینی دیگر شده است. اکنون بیش از هزار  DApp(برنامه غیرمتمرکز)، با ارزش مبادلات روزانه ۱۲ میلیون دلار، بر این اکوسیستم قرار دارند. TRON توانسته است که جایگاه خود را به عنوان یکی از صنایع پیشرو در فناوری لجر توزیعی محکم کند.

منبع: coinquora.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا