دریافت تتر رایگان از کوین مارکت کپ !

دریافت تتر رایگان از کوین مارکت کپ

در این آموزش کوین گراف ، نحوه دریافت تتر رایگان از کوین مارکت کپ را به شما نشان می دهیم. این گروه با تعداد تقریبی صد هزار کاربر یکی از بزرگترین گروه های مربوط به ارزدیجیتال در تلگرام می باشد و مهم تر از دریافت تتر رایگان می توان برای کسب اطلاعات و مشاهده شرایط روانی بازار نیز از آن استفاده کرد.

البته دقت کنید که هر بازار پر حجمی، توجه کلاهبرداران و اسپمرها را نیز به خود جذب می کند. پس کلاهتان را سفت بچسبید و گول وارن بافت های کوچک دنیای ارزهای دیجیتال را نخورید!

دریافت تتر رایگان از کوین مارکت کپ

برای شرکت در رویداد ابتدا باید عضو گروه CoinMarketCap بشوید. سپس ربات tuna_bot را پیدا کرده و دکمه start ربات را بزنید.

شما می توانید آدرس تتر TRC20 ، BEP2 و ERC20 را برای دریافت تتر به ربات بدهید. پیشنهاد ما آدرس TRC20 است که علیرغم کامزد کم احتیاجی به وارد کردن مموتگ هم ندارد و راحت تر می توانید آن را ثبت کنید.

جهت ثبت آدرس عبارت زیر را دقیقاً به همین ترتیب وارد کنید (به جای address آدرس ولت خودتان را بدهید):

/wallet tron (address)

نکته: اگر خواستید آدرس bnb خود را وارد کنید بجای کلمه tron عبارت bnb را وارد کرده و بعد از یک فاصله ممو تگ خود را نیز وارد کنید.

اگر کار را درست انجام داده باشید با یک پیغام مواجه می شوید که آدرس شما را به عنوان گیرنده نشان می دهد. حال تنها کاری که لازم است انجام دهید مشارکت در گروه تلگرام کوین مارکت کپ است که در این هنگام ممکن ذست پیغام دریافت تتر برای شما ظاهر شود. اگر با این پیغام مواجه شدید دکمه Verification بزنید تا تتر را دریافت کنید.

مقدار تتر ارسالی متغیر بوده ولی کسانی که تا الان دریافت کردن عدد های بین ۵۰ سنت تا ۲ تتر را اعلام نموده اند.

در ضمن از گذاشتن پست اسپم ، لینک خارجی و لینک تلگرام در گروه خودداری کنید تا کوین مارکت کپ شما را بلاک نکند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا