مدیرعامل EA بازی‌های بلاکچینی را آینده صنعت بازی‌های کامپیوتری می‌داند!

مدیرعامل EA بازی‌های بلاکچینی را آینده صنعت بازی‌های کامپیوتری می‌داند!

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از نیوز.بیت‌‌کوین؛ «الکترونیک آرتز»، یکی از بزرگترین شرکت‌های بازی‌های ویدئویی و سرگرمی، در آخرین کنفرانس تلفنی خود با تحلیلگران بازار ارزدیجیتال، اظهارات روشنگرانه‌ای درباره اهمیت توکن‌های غیرمثلی و استراتژی‌های «کسب درآمد از گمینیگ» بیان کرد.

شرکت Electronic Arts (EA)، دارنده حق امتیاز بازی‌های ورزشی مانند FIFA و NBA، اهمیت فناوری‌های جدید مانند NFT و مدل «کسب درآمد از بازی» را برای صنعت گیمینگ (Gaming) بررسی کرده است.

اندرو ویلسون مدیرعامل Electronic Arts در آخرین کنفرانس تلفنی این شرکت با تحلیلگران ارزدیجیتال دراینباره گفت: « با اینکه هنوز برای صحبت از NFTها و «کسب درآمد از گمینیگ» خیلی زود است، اما نمی‌توان نادیده گرفت که  این فناوری‌ها در آینده بخش مهمی از صنعت بازی‌های ویدئویی خواهند بود.»

وقتی از ویلسون در مورد مذاکره برای حق امتیاز FIFA پرسیده شد، پاسخ داد: «ما با صدها میلیون هوادار فوتبال خود در تعامل هستیم… آنها به دنبال روشهای بیشتری برای بازی‌ فوتبال، به‌ غیر از ترکیب ۱۱ به ۱۱ هستند. آنها خواهان تجربه‌های جدید مانند ورزشهای الکتریکی (esports) و استفاده گسترده از NFTها هستند و از شرکت می‌خواهند که در موضوع سریعتر اقدام و پیشرفت کنند.»

اظهارات ویلسون به ما نشان می‌دهد که تکنولوژی بازی ویدئویی با سرعت باورنکردنی در حال حرکت است، و طرفداران خواهان مشارکت و همکاری‌های بیشتر شرکت‌ها، برای ورود به این جهان مجازی و تجربیات مرتبط با آنها هستند.

ویلسون در پاسخ به سوال تحلیلگر دیگر، به لزوم بهره‌بری از فناوری‌های جدید در عرصه بازی‌های ویدئویی اشاره کرد: «هنوز فناوری‌های «کسب درآمد در بازی» و NFTها بسیار تازه هستند. اکنون فناوری NFT درگیر تبلیغات زیادی است. من معتقدم که NFTها بخش مهمی از آینده صنعت ما خواهند بود. اما هنوز خیلی زود است…»

توکن‌های غیرمثلی کلکسیونی:

توکن‌های غیرمثلی به عنوان بخشی از مجموعه‌های دیجیتالی که برای کلکسیونرهای سنتی و همچنین برای فعالین محیط زیست جذاب هستند، موفقیت چشمگیری داشته‌اند. نمونه‌هایی از این فناوری نیز در صنعت گیمینگ انجام شده است. یکی از این موارد، برنامه NBA Top Shots، با مضمون خاطره‌انگیزترین ‌گل‌های بازیکنان مشهور فوتبال می‌باشد. در ماه می گذشته، تعداد کاربران این برنامه از مرز یک میلیون گذشت.

چنین تعاملاتی شرکت‌های سنتی را به سمت استفاده از این فناوری‌های جدید سوق می‌دهد. شرکت Electronic Arts در این میان تنها نیست. شرکت Ubisoft نیز اخیراً اهمیت NFTها را درک نموده و فعالانه در شرکتهای توسعه‌گر بازی‌های بلاکچینی مانند Animoca Brands سرمایه‌گذاری می‌کند.

منبع: news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا