زمانی مناسب برای ورود به بازار؟ مدیرعامل Defiance: بیت‌کوین کاملاً گاوی است!

زمانی مناسب برای ورود به بازار؟ مدیرعامل Defiance: بیت‌کوین کاملاً گاوی است!

گزارش مجله کوین‌گراف به نقل از نیوز.بیت‌کوین؛ رئیس صندوق معاملاتی ارزدیجیتال دیفاینس، در مصاحبه‌ای جدید اعلام کرد که نظر او نسبت به بیت‌کوین کاملاً صعودی است. وی در این مصاحبه دلایل خود را برای صعود بیت‌کوین به هدف صد هزار دلاری آشکار کرد.

سیلویا یابلانسکی، مدیر اجرایی، مدیر ارشد سرمایه‌گذاری و یکی از بنیانگذاران ETFs Defiance، در مصاحبه‌ با شبکه CNBC در روز پنجشنبه عنوان کرد، که علی‌رغم کاهش قیمت اخیر بیت‌کوین به این بازار خوش‌بین است. صندوق معاملاتی رمزارز ETFs Defiance، حامی و مشاور سرمایه‌گذاری در صندوقهای سرمایه‌گذاری متمرکز بر سرمایه‌های موضوعی می‌باشد.

یابلانسکی به CNBC گفت: «من نسبت به بیت‌کوین کاملاً صعودی هستم. به نظر من کسانی که در بازار رمزارزها فعالیت کوتاه‌مدت دارند، فقط به هیاهو و آشفتگی بازار دامن می‌زنند.»

او خاطرنشان کرد: «در شش ماه تا یک سال گذشته شاهد بودیم که بازار رمزارزها و خصوصاً بیت‌کوین با سایر بازارهای سهام و دارایی‌های ریسک‌پذیر ارتباط زیادی دارد.»

یابلانسکی توضیح داد: «وقتی بازار رمزارزها برای چند روز شکل صعودی به خود می‌گیرد، سرمایه‌گذاران دوباره بیت‌کوین، اتر و سایر رمزارزها را انباشت می‌کنند. به همین ترتیب وقتی قیمت‌ها عقب‌نشینی می‌کنند، میزان انباشت بیت‌کوین نیز کاهش می‌یابد.»

وقتی از او پرسیده شد که نظر او درباره بیت‌کوین به عنوان یک دارایی ضد تورمی چیست، وی اعتراف کرد: «یکی دو سال پیش، بسیاری از ما فکر می‌کردیم که بیت‌کوین می‌تواند محافظ خوبی برای تورم باشد و قرار است مانند طلا عمل کند. اما الان میبینیم که رفتار قیمت بیت‌کوین بیشتر شبیه سهام نزدک ۱۰۰ است.»

یابلونسکی پیش‌بینی می‌کند: «در آینده‌ی کوتاه‌مدت، نوسانات بیت‌کوین بیشتر جانبی و در یک کانال رنج پیش خواهد رفت. اما در آینده بلندمدت، من پیش‌بینی می‌کنم که احتمال اینکه بیت‌کوین به صد هزار دلار برسد، بیشتر از سقوط آن به صفر خواهد بود.»

بیشتر بخوانید: کیف پول سخت افزاری سیف پال مدل SafePal S1

رئیس ETF Defiance توضیح داد: «من هنوز فکر می‌کنم که اکنون زمان مناسبی برای ورود به بازار است. اما ما باید هماهنگ با رفتار بازار عمل کنیم. به عنوان مثال، در پایان اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ روزه (MA) نزدک در بازار نزولی و با ۲۰ درصد فاصله از بالاترین رکورد تاریخی خود قرار گرفت. بیت‌کوین نیز چنین رفتار مشابهی دارد. قیمت بیت‌کوین در پایان دوره اندیکاتور میانگین متحرک ۲۰۰ روزه، وارد روند نزولی شده و از بالاترین رکورد تاریخی خود فاصله زیادی می‌گیرد.»

او در ادامه گفت: «بنابراین من فکر می‌کنم که در آینده بیت‌کوین یک بار دیگر به پایین‌ترین سطوح خود خواهد رسید. در آینده چند دوره صعودی کوتاه‌مدت دیگر خواهیم داشت، اما من معتقدم که بیشتر بیت‌کوین در یک کانال رنج حرکت خواهد کرد. البته حوادث جهان هم بر بازار تاثیرگذار خواهد بود.»

وی گفت: «مسائلی مانند تغییر نرخ بهره توسط بانک فدرال رزرو، تورم، جنگ روسیه و اوکراین بر بازار تاثیر می‌گذارند. در چنین وضعیتی ترس سرمایه‌گذاران را متقاعد می‌کند که پول خود را از سرمایه‌های ریسک‌پذیر بیرون کشیده و نقد کنند. اینکار اشتباه بزرگی است، زیرا امکان از دست رفتن سرمایه مردم را افزایش می‌دهد.»

یابلانسکی اضافه کرد: «اما وقتی از نوسانات ناشی از اخبار جهان چشم‌پوشی می‌کنیم، می‌بینیم بازار رمزارزها و بیت‌کوین از اصول اقتصادی تبعیت می‌کنند. به نظر من هنوز بازار ارزدیجیتال به این مرحله نرسیده و جایگاه آن در بین مردم ثابت نشده است.»

وی درباره قیمت فعلی بیت‌کوین گفت: «نظر من درباره آینده کوتاه‌مدت بیت‌کوین این است که این دارایی در بین سطوح ۴۶ هزار، ۴۷ هزار و ۵۰ هزار دلار نوسانات محدودی خواهد داشت. اما فکر می‌کنم در ادامه مسیر، شاهد صعود آن تا هدف صد هزار دلاری خواهیم بود.»

در زمان نگارش این مقاله، بیت‌کوین با قیمت ۴۶,۴۴۳ دلار معامله می‌شود.

منبع: news.bitcoin.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا