پیشنهاد تبدیل کل سهام تسلا به بیت کوین

پیشنهاد تبدیل کل سهام تسلا به بیت کوین

اختصاصی کوین گراف – مدیرعامل شرکت میکرو استراتژی در پیامی توئیتری به ایلان ماسک پیشنهاد کرد که همه یکصد میلیارد دلار سهام شرکت تسلا را با بیت کوین جایگزین کند!

به گزارش مجله کوین گراف به نقل از یوتودی (u.today)، مایکل سیلور (Michael Saylor) مدیرعامل شرکت میکرو استراتژی (Microstrategy) در پیام توئیتری بی سابقه خطاب به ایلان ماسک (Elon Musk)، وی را دعوت به تبدیل کل سهام شرکت تسلا به بیت کوین کرد. ترجمه پیام های رد و بدل شده بین این دو شخصیت مشهور به شرح ذیل است:

مایکل سیلور: اگر قصد داری از سرمایه ۱۰۰ میلیارد دلاری شرکت تسلا کسب سود کنی، کل آن را به بیت کوین تبدیل کن. مطمئناً بسیاری از شرکت های S&P500 دنبال روی تو‌ خواهند شد و در مدت زمانی قابل پیش بینی ارزش سرمایه ات از یک تریلیون دلار هم فراتر خواهد رفت.

ایلان ماسک: آیا تراکنش با چنین حجم هایی واقعاً امکان پذیر است؟

مایکل سیلور: بله. من به شخصه در ماه های گذشته ۱.۳ میلیارد دلار را به بیت کوین تبدیل کرده ام. خوشحال می شوم نحوه انجام این کار را خارج از فضای آنلاین به تو توضیح دهم. انتقال تجربه از یک دانشمند خاص به یک دانشمند خاص دیگر!

میزان جدیت و هدف مکالمات رد و بدل شده این دو شخص در توئیتر هنوز نا مشخص است. حتی برخی از کاربران آنان را به تلاش برای ایجاد جو روانی مشوش در بازار متهم می کنند. اما مسلم است در صورت واقعی بودن این پیشنهاد و اقدام ایلان ماسک برای تبدیل ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه تسلا به بیت کوین، بزرگترین رشد قیمت تاریخ ارزهای دیجیتال و یا حتی فراتر در پیش خواهد بود!

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا