توکن کوییک در صرافی بایننس لیست شد.

گزارش اختصاصی کوین‌گراف؛ توکن کوییک، که توکن مخصوص به شبکه صرافی کوییک سوآپ است، دیروز ۲۳ ژوئیه برای اولین بار به لیست رمزارزهای موجود در صرافی بایننس اضافه شد. ورود این توکن با قیمت ۳۳۱  دلار و با حجم ۵۱,۶۰۰,۰۰۰ دلار آغاز شد، و حالا در رتبه ۳۹۸ ام بازار قرار دارد. اکنون می‌توانید رمزارز صرافی کوییک سوآپ را، با جفت ارزهای کوییک/بایننس‌کوین، کوییک/بیت‌کوین و کوییک/دلار بایننس، در صرافی بایننس مبادله کنید.

کوییک سوآپ چیست:

کوییک سوآپ نسلی بعدی و لایه-دوم صرافیهای غیر متمرکز (DEX) و بازارسازهای خودکار (AMM) است. علاوه بر این کوییک سوآپ، فورک اصلی صرافی AMM شماره یک، یعنی یونی سوآپ است و با صرف‌نظر از اختلاف جزئی آنها، رابطه کاربری کاملا مشابهی دارند. اما شبکه کوییک سوآپ مبتنی بر شبکه لایه دو ماتیک/پلی‌گان است و یونی سوآپ مبتنی بر شبکه اتریوم.

کوین محلی کوییک، یک توکن ERC-20 و زیر بنای شبکه کوییک سوآپ محسوب می‌شود. به دلیل تراکم بالای شبکه اتریوم، مبادلات در صرافی کوییک سوآپ سریعتر و فی انتقالات کمتر از صرافی‌های مبتنی بر شبکه اتریوم است.

کویک سوآپ از اولین پروژه‌های DEX مخصوص به شبکه پلی‌گان است و به همین دلیل، اکثر متخصصان فنی بازار پلی‌گان پیگیر روند پیشرفت این DEX هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا