تغییر نظر بیل گیتس درباره بیت کوین

بنیان گذار میکروسافت و چهارمین فرد ثروتمند جهان بیل گیتس، در مصاحبه ای با CNBC از تغییر نظر خود در مورد بیت کوین خبر داد.

به گزارش یوتودی (u.today)، بیل گیتس که پیش از این مخالفت ۱۰۰ درصدی خود را درباره سرمایه گذاری در بازار بیت کوین اعلام کرده و آن را یک تئوری احمقانه خوانده بود، امروز مورخ ۱۸ فوریه به گزارشگر CNBC اعلام کرد که درباره بیت کوین نظر منفی نداشته اما کاملاً نیز با آن موافق نیست و هنوز هیچ مقدار خریداری نکرده است.

گیتس همچنان اذعان داشت که تبدیل معاملات مالی به حالت دیجیتال بسیار به صرفه تر خواهد بود اما ترجیح می‌دهد که معامله انجام شده برگشت پذیر باشد و عقیده بر آن دارد که این صرفه امری است که مایکروسافت در کشورهای مختلفی سعی به انجام آن دارد.

اما بد نیست نظر بیل گیتس را درباره ی ایلان ماسک و اقدام اخیر او که سرمایه گذاری ۱.۵ میلیارد دلاری بر بیت کوین بوده را نیز بدانید. وی ایلان ماسک برای این اقدام را تحسین کرد اما همچنین تأکید کرد که هنوز قصد گرفتن تصمیمی مشابه ندارد.

پیش از این افراد بسیاری مانند بیل گیتس مخالف با این سبک از سرمایه گذاری بوده‌اند که از نظرشان بازگشته و از این روی کمی انتظار آن می‌رود که بیل گیتس و اشخاصی مثل وی نیز روزی به این بازار پای گذارند.

ترجمه اختصاصی مجله کوین گراف
منبع: u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا