تحلیل تکنیکال کاردانو: ADA آماده برای پامپ بزرگ!

قیمت کاردانو درگیر یک کانال صعودی است

اندیکاتور MA 25 به‌عنوان حمایت عمل می‌کند:
کانال از شکست صعودی قیمت جلوگیری کرده است.

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از کوین‌گیپ، کاردانو برگشت خود از کف‌های ماه ژوئن را آغاز کرده و قیمت آن تقریباً چهل‌وپنج درصد افزایش یافته است. کاردانو به طور کلی یک کوین بسیار قدرتمند بوده و در حال حاضر تقریباً چهار هزار درصد نسبت به سال گذشته بالاتر است. به نظر می‌رسد سطح ۱٫۰۰ دلار که نزدیک به اوج تاریخی سال ۲۰۱۸ کاردانو قرار دارد، یک کف قیمتی برای این رمزارز باشد. تا زمانی که کاردانو بالای این سطح باشد و به رشد خود ادامه دهد، این روند برای دست‌یابی به قیمت‌های بالاتر عالی است.

در نمودار یک کانال صعودی واضح را می‌بینیم که قیمت را در چند هفته گذشته محبوس کرده است. تا زمانی که ADA بتواند در این محدوده باقی بماند، افزایش قیمت تا سطوح قبلی ماه ژوئن ادامه خواهد داشت. قیمت کاردانو اخیراً با ریجکت از مقاومت کلیدی ۱٫۴۵ دلار مواجه شد.

ثابت شده است که شکسته شدن این منطقه با یک پامپ بزرگ برای کاردانو همراه است. با این حال، قیمت برای شکستن آن باید سطوح حمایتی ۱٫۳۶ تا ۱٫۳۹ دلار را حفظ کند.

نمودار ۴ ساعته ADA/USDT

علاوه بر این سطوح حمایتی بزرگ، ADA توسط میانگین متحرک ۲۵ روزه (MA 25) نیز حمایت شده است. در طول ماه گذشته، هر بار که قیمت سعی در نگه داشتن MA 25 داشت، ناموفق بود. اگر این روند همچنان ادامه داشته باشد، ADA ممکن است مقاومت کلیدی خود و خط روند میان‌مدتی که نزدیک به ۶ هفته در آن گیر کرده است را آزمایش کند. اگر گاوها موفق به شکستن این دو سطح شوند، قیمت برای یک جهش بزرگ آزاد خواهد بود.

با نگاه به شاخص مقاومت نسبی می‌توان یک خط روند را مشاهده کرد که نزدیک به یک هفته و نیم است که نقش حمایتی ایفا کرده است. تا زمانی که RSI بتواند این روند را حفظ کند، عبور از ۱٫۴۵ دلار قریب‌الوقوع است. MACD دوباره وارد قلمرو گاوی شده و در حال تحکیم برای یک حرکت بزرگ است. به محض تلاقی صعودی MA ها، قیمت باید واکنش بسیار مثبتی از خود نشان دهد.

سطوح روزانه ADA

قیمت اسپات: ۱٫۴۲۵ دلار
روند: گاوی
حمایت: ۱٫۳۶ دلار
مقاومت: ۱٫۴۵ دلار

 

منبع: coingape.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا