استخدام متخصص رمزارز توسط اپل!

ترجمه اختصاصی کوین گراف به نقل از کوین دسک، واحد پرداخت اپل به دنبال استخدام یک متخصص توسعه کسب‌وکار با سابقه کریپتو برای مدیریت برنامه‌های شراکت‌ اپل در بخش «پرداخت‌های جایگزین» است.

این شرکت در اعلامیه استخدام روز چهارشنبه خود، نوشت که داوطلبان باید حداقل پنج سال سابقه کار (یا همکاری) در شرکت‌های ارائه‌دهنده روش‌های پرداخت جایگزین مانند والت‌های دیجیتال، BNPL [buy now pay later]، پرداخت‌های سریع، رمزارزها و غیره داشته باشند.

گفتنی است که، این غول فناوری اظهار داشت که این مدیر مذاکره‌کننده اصلی شرکت اپل در فضای پرداخت‌های جایگزین خواهد بود.

همچنین، این شرکت نوشت: «تیم کیف پول، پرداخت و تجارت اپل (WPC) به دنبال یک مدیر توسعه‌ کسب‌وکار با تجربه برای هدایت شراکت‌های اپل در حوزه پرداخت‌های جایگزین است.»

قابل به ذکر است که، اپل مدت‌هاست که در بخش پرداخت، به ویژه در اپ استور موضعی سختگیرانه داشته و هرگز رمزارزها را از جانب مشتریان قبول نکرده و تمامی اپلیکیشن‌های اپ استور را مجبور به تبعیت از رویه‌های تجاری و قوانین اپل کرده است.

نکته جالب توجه اینکه، این اکوسیستم به شدت کنترل شده، اکنون درگیر یک پرونده دادگاهی است که توسط توسعه‌دهنده بازی فورتنایت یعنی شرکت اپیک گیمز (Epic Games) به جریان افتاده است.

باید گفت که، اپیک گیمز ادعا می‌کند که اپل قوانین ضد انحصار را نقض کرده و از نوآوری در بخش پرداخت جلوگیری می‌کند. اپیک در این پرونده ادعا نمود: «اگر محدودیت‌های اپل نبود، توسعه‌دهندگان اپلیکیشن می‌توانستند بیت‌کوین یا رمزارزهای دیگر را قبول کنند».

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا