اخبار روز ارزهای دیجیتال – ۱۱ آگوست ۲۰۲۱

ترجمه اختصاصی کوین‌گراف به نقل از آلت‌کوین‌باز؛ بیت‌‌‌‌کوین در حال حاضر با قیمت ۴۶,۱۵۸ دلار معامله می‌شود و در تلاش است تا منطقه مقاومتی قوی ۴۶,۸۰۰ دلاری را بشکند. در این حین، دومین رمزارز بزرگ جهان، اتریوم نزدیک به ۳,۲۳۰ دلار معامله می‌شود.

بیایید که بقیه اخبار ارزهای دیجیتال امروز را بررسی کنیم:

● حجم معاملات اتریوم در Coinbase، از بیت‌کوین پیشی گرفت!

کوین‌بیس اعلام کرد که برای اولین بار در این پلتفرم، حجم معاملات اتریوم بیشتر از بیت‌کوین بوده است. براساس گزارش سه‌ماهه دوم سال Coinbase، حجم معاملات بیت‌کوین کاهش شدید داشته و از ۳۹% به ۲۴% رسیده است. اما در همین حال حجم سایر ارزهای دیجیتال، از ۴۰% به ۵۰% افزایش داشته است.

کوین‌بیس همچنین اعلام کرد که حجم معاملات اتریوم در سه‌ماهه دوم، ۲۳% افزایش داشت. جالب اینجاست که برای اولین بار در تاریخ ۹ ساله‌ی بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاده که حجم معاملات اتریوم، بیشتر از بیت‌کوین باشد. Coinbase می‌گوید که دلیل افزایش حجم معاملات اتریوم، افزایش علاقمندی به منابع مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) است.

بوریس ورتز (@bwertz) روز ۱۰ آگوست در توئیتر خود نوشت: «نتایج جالب داده‌های Coinbase نشان می‌دهد که معاملات اتریوم حالا سهم بیشتری از معاملات بیت‌کوین دارد!»

● پس از رشد ۱۷% ADA، ارزش حجم معاملات بازار به ۲ تریلیون دلار رسید!

پس از سقوط بازار در ماه می، اکنون سقف بازار رمزارزها برای اولین بار به ۲ تریلیون دلار رسیده است. اگرچه اکثر معامله‌گران چشم به روند قیمت بیت‌کوین و اتریوم دوخته‌اند، با این حال توکنهای دیگر نیز شاهد افزایش چشمگیر رشد در حجم بازار بودند.

دومین رمزارز بزرگ، اتر بعد از گذشت یک هفته از اجرای هاردفورک لندن، ۳۰% افزایش یافت.

اما تاثیرگذارترین رمزارز این هفته ADA بود که در ۲۴ ساعت گذشته، تقریبا افزایش ۱۷% داشت و در حال حاضر ۱٫۸۳ دلار است.

بیت‌کوین هم روز گذشته به ۴۶,۸۰۰ دلار رسید که بالاترین قیمت آن در دو ماه گذشته بود. حجم معاملات بازار بیت‌کوین فعلاً ۸۶۹ میلیارد دلار است.

● ادغام DeFi Yield Protocol و Coin98، گزینه «چند زنجیره‌ای» را برای کاربران فراهم می‌کند.

پروتکل بازده DeFi اعلام کرد که با کیف‌پول چند زنجیره‌ای Coin98 ادغام شده است. کیف‌پول Coin98، ساده‌ترین و مطمئن‌ترین کیف پول ارزهای دیجیتال، برای ذخیره، انتقال، دریافت و مدیریت داراییهای رمزنگاری شده‌ است. این ادغام به کاربران کمک می‌کند تا نقدینگی خود را به استخرهای فارمینگ DeFi Yield Protocol، با سرعت بالا و هزینه کم، اضافه کنند.

اکنون کاربران کیف پول Coin98 هم می‌توانند به DeFi Yield Protocol’s Stake و محصولات Vault دسترسی داشته باشند.  علاوه بر این، گزینه‌های دیگری مانند داشبورد ابزار غیرمتمرکز به نام DYP Tools و NFT DApp، نیز برای کاربران Coin98 موجود شده است.

کاربران Coin98 این امکان را دارند تا برای معامله، نگهداری و استفاده از توکن پروتکل DeFi Yield در کیف پول Coin98 استفاده کنند. اکنون کیف پول Coin98 دو میلیون کاربر دارد.

صفحه توئیتر DeFi Yield Protocol (@dypfinance) روز ۱۱ آگوست نوشت: «خرسندیم که اعلام می‌کنیم #DYP با کیف پول چند زنجیره‌ای Coin98 و دروازه DeFi ادغام می‌شود. پشتیبانی چند زنجیره‌ای برای کاربران Binance Smart Chain، Avalanche و اتریوم.»

● پیشرفت‌های کلیدی e-Money و ویژگی‌های تجاری جدید و هیجان‌انگیز

شرکت e-Money از روند توسعه و بازسازی برند خود خبر داد. توکن بومی e-Money یعنی $NGM حالا در KuCoin لیست شده است. بازسازی برند e-Money از ماه گذشته با توسعه چند ویژگی هیجان انگیز شروع شد که در زیر با هم بررسی می‌کنیم:

– این تیم پاداش استیک‌کردن و مشارکت طولانی مدت و مستمر کاربران رمزارز $NGM را، از ۱۷% به ۲۷% افزایش داد.

– برای توانمند کردن کاربران، کل عرضه سالانه استیبل‌کوین e-Money، ۰٫۵% افزایش خواهد یافت.

– قرار است که e-Money با Polygon، برای مقیاس‌پذیری پویا در اکوسیستم خود ادغام شود.

– همکاری جدید e-Money با NFTrade، برای فارمینگ NFT از طریق استیبل‌کوین‌های این شبکه.

پروتکل e-Money طیف وسیعی از استیل‌کوین‌های با پشتوانه ارزی و جالب ارائه می‌دهد که در آن هر توکن با ذخیره داراییهایی متصل و مخصوص به ارز اصلی، پشتیبانی می‌شود. بنابراین، این ارتقاء کاربران جدید را به خود جلب می‌کند و پلتفرم را توسعه می‌دهد.

منبع: altcoinbuzz.io

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا